آرشیو دو‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸، شماره ۴۷۷۸
ورزش
۱۸

جهان ورزش

بارسلونا به دنبال بازگرداندن پپ

تسنیم : مدیران باشگاه بارسلونا در نظر دارند پپ گواردیولا را به نوکمپ بازگردانند. یک نشریه انگلیسی مدعی شد پپ گواردیولا ممکن است به بارسلونا بازگردد. مدیران این باشگاه کاتالونیایی آماده اند تا به این سرمربی 48 ساله پیشنهاد بازگشت به نیمکت سرمربیگری آبی واناری ها را بدهند اما به شرطی که پپ تصمیم به ترک منچسترسیتی بگیرد. مدیران بارسلونا از نوسانات زیاد این تیم تحت هدایت ارنستو والورده راضی نیستند.

نگرانی رئال مادرید از برگزیت

ورزش سه : رئال مادرید بعد از نتایج انتخابات بریتانیا نگران پیامدهای برگزیت و تاثیر آن برآینده ستاره ولزی خود است. احتمال خروج بدون توافق بریتانیا از اتحادیه اروپا یا برگزیت افزایش یافته است. در صورتی که این اتفاق رخ دهد ممکن است گرت بیل ستاره ولزی دیگر نتواند برای این تیم به میدان برود. تیم های حاضر درلالیگا تنها می توانند درتیم خود سه بازیکن غیر از کشورهای اتحادیه اروپا داشته باشند و این سه سهمیه در حال حاضر برای رئال پر شده است.

روح و روان ناپولی مریض است!

تسنیم : شکست های پرتکرارناپولی شنبه شب نیز ادامه داشت و این تیم که اخیرا سرمربی خود را عوض کرده با نتیجه 2 بر یک مغلوب پارما شد. سرمربی این تیم معتقد است شاگردانش تاوان نداشتن تعادل لازم را دادند. جنارو گتوسوگفت: «تیم از نظر روحی و روانی رنج می برد چون ناپولی در سری A ایتالیا به چنین روند طولانی بدون برد عادت نداشته است. این بازیکنان عادت به این دارند که برای قرارگرفتن در رده های بالای جدول چالش کنند، بنابراین درتلاش هستند تا خود را با شرایط وفق دهند.»

حضور امباپه در المپیک؟

فارس : کیلیان امباپه احتمال دارد تیم ملی فوتبال فرانسه را در مسابقات المپیک 2020 همراهی کند. رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه قصد دارد در روزهای آینده به همین منظور با فوروارد جوان پاری سن ژرمن صحبت کند. این تلاش در حالی انجام می شود که سال آینده امباپه قرار است تیم ملی فرانسه را درمسابقات یورو 2020 همراهی می کند.

مارادونا در خیمناسیا ماندنی شد

ایسنا : دیگو آرماندو مارادونا به عنوان سرمربی خیمناسیا به کار خود ادامه خواهد داد. این اتفاق پس ازانتخاب دوباره گابریل پیگرینو برای ریاست باشگاه آرژانتینی رخ داد. مارادونا پس ازاین اتفاق گفت: «از اعضا تشکرمی کنم که به من اعتماد کردند چون انتخاب پیگرینو به معنای حمایت از من برای ادامه حضورم درخیمناسیا بود. می دانم که همه در کنار هم می توانیم پیشرفت کنیم.»