آرشیو دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۵۶
ورزشی
۹

جایزه 60 هزار دلاری برای کشتی جام باشگاه های جهان

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: جایزه دلاری این مسابقات در مجموع 60 هزار دلار است که 30 هزار دلار مربوط به کشتی آزاد و 30 هزار دلار مربوط به کشتی فرنگی خواهد بود.

ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان از 26 تا 29 آذرماه به میزبانی شهر بجنورد برگزار می شود.عبدالمهدی نصیرزاده در رابطه با برگزاری ششمین دوره جام باشگاه های کشتی آزاد و فرنگی جهان در بجنورد اظهار داشت: این رقابت ها از 26 آذرماه با ورود تیم های حاضر در مسابقات کشتی فرنگی برگزار می شود و تا 29 آذرماه ادامه خواهد داشت. تا امروز در رشته کشتی آزاد تیم های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان 3 تیم برتر لیگ برتر و نمایندگان ایران حضور خود را در جام باشگاه های جهان قطعی کرده اند. از طرف دیگر تیم های چین، قرقیزستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان و هند اقدامات لازم را برای شرکت در این رقابت ها انجام دادند.

وی افزود: در رشته کشتی فرنگی نیز تیم های بازار بزرگ ایران، سیناصنعت ایذه و گهر زمین سیرجان به عنوان 3 تیم برتر لیگ برتر و نمایندگان ایران در جام باشگاه های جهان حاضر خواهند بود. از سوی دیگر تیم های جمهوری آذربایجان، گرجستان و هند هم حضور خود را قطعی کرده اند.

وی درخصوص جایزه دلاری مسابقات گفت: جایزه دلاری این مسابقات در مجموع 60 هزار دلار است که 30 هزار دلار مربوط به کشتی آزاد و 30 هزار دلار مربوط به کشتی فرنگی خواهد بود. تیم قهرمان 15 هزار دلار، نایب قهرمان 10 هزار دلار و تیم سوم 5 هزار دلار دریافت می کنند.