آرشیو دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸، شماره ۵۵۷۵
ورزش
۴

استیلی: بازیکنانم به خواب رفتند

سرمربی تیم ملی امید معتقد است بازیکنانش در نیمه نخست به وظایف خود عمل نکردند و با فرصت دادن به حریف، موجب گلزنی کره جنوبی شدند. حمید استیلی در نشست خبری تیمش بعد از شکست مقابل کره جنوبی گفت: ما دو نیمه کاملا متفاوت داشتیم. در 20 دقیقه ابتدایی بازی خوب شروع کردیم، اما بعد از آن، بازیکنان ما به خواب رفتند و دچار اشتباهات زیادی شدند و وظایف خود را فراموش کردند. همچنین برخی از بازیکنان دوندگی کافی نداشتند و در جایگاه درست نبودند و به حریف فرصت شوت زنی دادند. همین دقایق کافی بود که دو گل بخوریم.

استیلی درباره اشتباهات تیمش در طول بازی گفت: به هر حال در بازی با ازبکستان هم اشتباهاتی به وجود آمد ولی در نیمه دوم به بازی برگشتیم. در این بازی هم نیمه دوم بهتر عمل کردیم و شانس های لازم را ایجاد کردیم. برگزاری بازی ها در فاصله سه روز دشوار است. به نظرم بازیکنان ما همه توان خود را گذاشتند و سعی کردند بهترین عملکرد را داشته باشند. وقتی در جایگاه و پست درست نباشیم و فضا را خالی کنیم، حریف به گل می رسد. وقتی به وظایف خودمان عمل کردیم بازی را هم کنترل کردیم ولی نتوانستیم نتیجه درستی بگیریم.

سرمربی تیم ملی امید درباره بازی با چین نیز گفت: این آخرین شانس ماست و اگر می خواهیم نتیجه بگیریم و در مسابقات بمانیم، حتما باید این بازی را برنده باشیم. ما راه دیگری نداریم جز این که بازی را ببریم و در مسابقات بمانیم. باید از نظر ذهنی و فیزیکی آماده باشیم. امیدواریم با همه تلاش خودمان در بازی آخر پیروز شویم و با اتفاقات روز پایانی به مرحله بعد صعود کنیم.