آرشیو دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۰
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون تنیس 10 دی به پایان رسید و 13 نفر در این انتخابات کاندیدا شدند که پس از برگزاری جلسه کمیسیون تطبیق برای بررسی صلاحیت مدیریتی کاندیداها در این مرحله فعلا صلاحیت مدیریتی پنج کاندیدا تایید شده است. اسامی نفرات تایید شده به شرح زیر است:پیمان جعفری تهرانی، کامیار کیمیایی، توفیق کابلی، علیرضا پورسلمانی و داود عزیزی.

هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی تکواندو در تازه ترین صحبت های خودگفت: الان شرایط خوبی نداریم و شاید لازم باشد برخی بازیکنان به اردوی تیم ملی اضافه شوند. ما حتی می توانیم برای آینده آن بازیکن برنامه داشته باشیم. این پتانسیلی که در حال حاضر داریم، راضی کننده نیست و احساس می کنم دست ما خیلی خالی است. خودمان را نباید به انتخابی تیم ملی محدود کنیم به هر حال هستند بازیکنانی که بتوانند خودشان را ثابت کنند.  ساعی در پاسخ به این سوال که کادر فنی تیم ملی تغییر خواهد کرد یا با همین کادر فعالیت تیم ملی ادامه خواهد داشت، گفت: نه با همین کادر فنی پیش می رویم و تا المپیک تغییر نخواهیم داشت شاید به کادر فنی اضافه کنیم اما از این کادر نفراتی کم نخواهد شد.

پنج کاندیدای انتخابات فدراسیون تنیس روی میز در مرحله دوم کمیسیون تطبیق دوباره رد صلاحیت مدیریتی شدند.برای انتخابات فدراسیون تنیس روی میز 9 نفر کاندیدا شده بودند که در جلسه کمیسیون تطبیق تنها صلاحیت مدیریتی دو کاندیدا تایید شد و بقیه نفرات رد شدند. پس ازآن، پنج نفر از کاندیداها اعتراض کردند و قرار شد با تکمیل مدارک خود دوباره برای آنها کمیسیون تطبیق برگزار شود اما اکنون وزارت ورزش به فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد در بررسی مجدد تایید صلاحیت مدیریتی، دوباره این پنج نفر رده شده اند. اسامی نفراتی که اعتراض کرده اند به شرح زیر است: مهران احدی، محمد علی عباسی، محمود نظری، محمد حسین ذوعلم و مرتضی یار احمدی. به این ترتیب نام مهرداد علی قارداشی رئیس پیشین فدراسیون وفاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون به عنوان دو کاندیدای تایید صلاحیت مدیریتی شده، برای گرفتن تایید صلاحیت های دیگر ارجاع داده می شود.با این شرایط اگر اتفاق خاصی پیش نیاید از الان می توان گفت ریاست فدراسیون دوباره به قارداشی می رسد.