آرشیو دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸، شماره ۵۵۷۵
زندگی
۱۳

حق با شماست

#پلیس_مدارس

دماوندی از تهران: پلیس پیشگیری قرار بود اطراف مدارس به ویژه مدارس دخترانه گشت انتظامی داشته باشد تا از حضور عناصر نامطلوب و مزاحم و همچنین اراذل و اوباش

در این مناطق جلوگیری شود اما اکنون که زمان امتحان دانش آموزان است مخصوصا در منطقه تسلیحات و وحیدیه که دبیرستان و مدارس راهنمایی دخترانه زیادی وجود دارد این اتفاق نمی افتد و از گشت های انتظامی هیچ خبری نیست.

#قطع - حقوق

بازنشسته فرهنگی از قم: بیش از سه ماه است که وزارت آموزش و پرورش به علت اشتباه محاسباتی آموزش و پرورش استان قم، حقوق بنده را قطع کرده است.

#قهوه_ خانه _وحشت

میریحیی از تهران: اخیرا یک قهوه خانه در میدان امامت باز شده که اراذل و اوباش با تجمع در این مکان باعث ایجاد رعب و وحشت بین مردم می شوند.

#انسولین - کمبود

تبریزی از تهران: امیدوارم وزارت بهداشت در توزیع و فروش انسولین که این روزها کمیاب شده تلاش بیشتری کند تا بیماران نگرانی جز درمان نداشته باشند.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز یکشنبه مورخ 01/10/1398 با عنوان «نبود سطل زباله مکانیزه در محدوده خیابان چنگیزی» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: در راستای سیاست های معاونت خدمات شهری شهرداری تهران مبنی بر کاهش مخازن زباله از سطح نواحی، در بازدیدهای میدانی و نیازسنجی صورت گرفته بعد از اطلاع رسانی از سوی اداره خدمات شهری و همچنین آموزش چهره به چهره توسط عوامل ناحیه 3 شهرداری ممنطقه 11 در خصوص رعایت موضوع تفکیک از مبدا در کاهش آسیب های زیست محیطی و همچنین رعایت ساعت بیرون گذاشتن زباله (شش ماه اول سال ساعت 22 و شش ماه دوم سال ساعت 21) این ناحیه اقدام به جمع آوری مخزن در آدرس خیایان چنگیزی حدفاصل خیابان جمالزاده الی کارگر کرده است.