آرشیو یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸، شماره ۳۶۱۵
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

شرکت ایرانسل پاسخ گوی مشترکان باشد: قبلا مشترکان با شرکت ایرانسل تماس می گرفتند و پس از انتخاب گزینه ای که اعلام می شد، می توانستند با اپراتورها گفت وگو کنند و مشکلاتشان را در میان بگذارند. مدتی است امکان گفت وگو با اپراتورها حذف و برای مشترکان مشکل ساز شده است. از مسئولان این شرکت تقاضا داریم مانند گذشته تلفنی پاسخ گوی مشترکان باشند.

زینب هاشمی از مشهد مقدس

خانه های 25 متری برای زندگی مناسب نیست: ساخت خانه های 25 متری که به جای خانه بیشتر به آلونک شباهت دارد، برای زندگی مناسب نیست. مسئولان بهتر است به جای ساختن خانه های قوطی کبریتی به فکر کاهش قیمت مسکن باشند.

آروین فکری

 انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران دوباره راه اندازی شود: یادش بخیر سال های گذشته که عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران واقع در تهران، بلوار کشاورز، خیابان شهید کبکانیان بودم، کارت بین المللی IFJ برای عضوشدگان صادر می شد و با همان کارت در سفرهای خارج از کشور و ارائه آن می توانستیم از برخی مراکز بدون پرداخت هیچ گونه وجهی دیدن کنیم. آیا دبیر قبلی انجمن نمی خواهد یا نمی تواند مکانی را به عنوان انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران راه اندازی کند تا خبرنگاران، گزارشگران و روزنامه نگاران بتوانند عضو شوند و فعالیت صنفی شان را شروع کنند؟

علی اکبر فرقانی

همان طور که انتقادها و درخواست ها را چاپ می کنید، لطفا خدمات بی منت کارمندان پرتلاش را هم چاپ کنید تا مسئولان بیشتر در جریان قرار بگیرند و آنها را تشویق کنند. برخی کارمندان متعهد تا دیروقت در محل کارشان برای خدمت به مردم کار و تلاش مضاعف انجام می دهند، اما خدمات و تلاش های آنان از دید مردم و مسئولان پنهان می ماند؛ به عنوان نمونه خانم مهری، روزنامه نگار و کارشناس روابط عمومی شهرداری منطقه 14 تهران، مدتی قبل ساعت 19 که برای کاری تماس گرفتم، در محل کارشان حضور داشتند. ای کاش چنین افراد وظیفه شناسی که بیشتر به فکر ساکنان منطقه اند، شهردار مرکز قدردان زحمات این گونه افراد باشد و به عنوان گرامیداشت زحماتشان به نحوی شایسته و درخور شان ایشان اقدامات لازم را انجام دهند.

یک مخاطب