آرشیو یک‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸، شماره ۳۶۱۵
استارتاپ
۸
بازار 40 میلیونی

معرفی اپلیکیشن های ایرانی

«کارنامه» ابزار جدید خرید و فروش خودرو روی «دیوار»

کارنامه، همکار جدید سایت دیوار در بخش کارشناسی و قیمت گذاری خودروست تا بتواند اعتماد بیشتری بین خریدار و فروشنده ایجاد کند. کارشناسان کارنامه با ثبت درخواست قبلی، راس ساعت مقرر در محلی که شما تعیین کرده اید حضور می یابند و در کمتر از یک ساعت، گزارش کاملی شامل بررسی 435 آیتم از خودرو ارائه می دهند. گزارش کارنامه، گزارشی جامع، دقیق و قابل فهم از وضعیت سلامت خودرو است. این گزارش حداقل و حداکثر قیمت خودرو را با دسترسی به آگهی های روز سایت دیوار و همین طور بررسی وضعیت بازار مشخص می کند تا قیمت گذاری برای شما ساده تر شود.

انتشار کارشناسی خودرو کارنامه روی آگهی خودرو در دیوار باعث می شود خریدار بیشتر به شما اعتماد کند و خودروی شما راحت تر و سریع تر به فروش برسد. با گزارش کارنامه، دیگر مجبور نیستید به سوالات تک تک خریداران جواب دهید، چون گزارش کارنامه به همه این سوالات پاسخ خواهد داد. مشاوره قیمت کارنامه با توجه به دقت و کیفیت آن می تواند برگ برنده شما در معامله باشد.

خریداران خودرو هم می توانند درخواست کارشناسی بدهند تا خرید مطمئن تر و دقیق تری داشته باشند. کارشناسی کارنامه به شما کمک می کند که خودرویی با مشکلات پنهان فنی و بالاتر از قیمت بازار نخرید و پولتان را هدر ندهید.

ویژگی های گزارش کارنامه

گزارش کارشناسی کارنامه با همه مشابه های موجود در بازار تفاوت دارد؛ به عنوان مثال کارنامه بیش از 435 آیتم در خودرو را مورد بررسی قرار می دهد. کارشناسی های موجود در بازار به بیش از 250 آیتم نمی رسند.

از همه مهم تر، ضمانت کار کارشناسی است. کارنامه گزارش خود را ضمانت می کند و در صورت بروز هرگونه خطایی، خسارت مشتری را جبران خواهد کرد. گزارشی که کارنامه ارائه می دهد شامل هفت بخش مجزا شامل: بدنه، لاستیک ها، فضای داخلی و تجهیزات، موتور و انتقال قدرت، تعلیق، فرمان، ترمز، آپشن ها و اسناد و مدارک است.

گزارش کارنامه، دقیق، جامع و مصور است. تصاویر دقیقی از خودرو تهیه می شود تا مشتری بتواند تمام زوایای خودرو، به ویژه مشکلات بدنه خودرو مثل خراشیدگی ها و رنگ شدگی ها را ببیند. با دیدن این گزارش شما نیازی برای بازدید از خودرو نخواهید داشت، چون همه اطلاعات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این گزارش ضمیمه آگهی شما در دیوار می شود. کافی است سر قیمت با فروشنده به توافق برسید. معامله تمام است.