آرشیو سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸، شماره ۷۲۵۵
ورزشی
۱۸
چهره

نقل و انتقالات شبانه پرسپولیس؛ جدایی احمدزاده و جذب اوساگونا

نقل و انتقالات شبانه و اعلام اخبار در پایان شب یا نیمه شب، به برنامه جدید باشگاه پرسپولیس  تبدیل شده! در شرایطی که کمتر کسی تصور می کرد قرارداد فرشاد احمدزاده فسخ شود، بامداد دوشنبه (دیروز) او به همکاری اش با این تیم پایان داد و با گرفتن یک تابلوفرش با انصاری فرد عکس یادگاری گرفت. احمدزاده گفت: «به من گفتند که کمک کن و من هم بدون هیچ شرط و گلایه ای قراردادم را فسخ کردم. خدا را شکر بازیکنی نیستم که پیشنهاد نداشته باشم و خیلی زود تیم جدیدم اعلام می شود.»

دومین خبری هم که نیمه شب منتشر شد، جذب کریستین اوساگونا مهاجم 29 ساله نیجریه ای بود تا او نخستین خرید زمستانی سرخ ها و یازدهمین آفریقایی تاریخ این تیم باشد. این انتقال در حالی رقم خورد که باشگاه فولاد اعلام کرد تست پزشکی او با ابهام مواجه است. البته سعید آذری مدیرعامل فولاد به کنایه گفت: «در مورد انتقال اوساگونا باید شکست را قبول کنیم. حتما توانمندی باشگاه پرسپولیس در این مورد بیشتر از ما بوده است.»

اوساگونا که نیم فصل دوم فصل گذشته را در ذوب آهن بازی و در 19 بازی 4 گل برای این تیم زده بود، پس از ترک اصفهان به چجو یونایتد کره جنوبی رفت ولی نتوانست برای این تیم موثر باشد و در 11 بازی تنها یک گل برای این تیم به ثمر رساند. اوساگونا که سابقه بازی برای راجا کازابلانکا مراکش، مالینس و وسترولو بلژیک و ام صلال قطر را هم دارد، دیروز از دفتر باشگاه پرسپولیس راهی هیات فوتبال استان تهران شد تا قرارداد خودش را در این هیات به ثبت برساند. بنا بر اعلام بخش بین الملل باشگاه پرسپولیس، ظرف کمتر از 2 ساعت، ITC او دریافت شده و اوساگونا پیراهن شماره 99 را می پوشد. و سابقه دو بازی ملی برای نیجریه را هم در کارنامه دارد.