آرشیو سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸، شماره ۹۶۸۴
ورزشی
۱۱

گوناگون

عالیشاه سرخپوش ماند

امید عالیشاه کاپیتان سوم تیم پرسپولیس در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار داشت اما در این تیم ماندگار شد. با توجه به جدایی کالدرون، این بازیکن با نظر مثبت گل محمدی سرمربی جدید سرخپوشان ماندنی شد.    

جدایی بازیکن آبی پوش

مهاجم تیم  استقلال از این تیم جدا شد و به تیم اصفهانی پیوست. سجاد آقایی مهاجم جوان تیم استقلال با قراردادی قرضی و به مدت نیم فصل راهی تیم ذوب آهن شد.    

 سلطان فینال ها باز هم برد

درخشش و قهرمانی در مسابقه سوپرکاپ اسپانیا سبب شد تا یک رسانه محلی به زیدان لقب سلطان فینال ها دهد. شب گذشته زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید، فاتح سوپرکاپ اسپانیا شد. او در مسابقه نهایی این جام برابر آتلتیکومادرید بعد از تساوی در وقت معمول و اضافه، در ضربات پنالتی برنده شد و یک قهرمانی دیگر را به مجموعه افتخاراتش اضافه کرد.    

ایبینی در تست استقلال

برنی ایبینی مهاجم 27 ساله نیجریه ای مدنظر باشگاه استقلال، دیروز وارد تهران شد.این بازیکن قراراست درصورت موفقیت در تست های پزشکی به جمع آبی پوشان اضافه شود.    

چهار وزنه بردار دعوت شدند

پس از پایان رقابت های قهرمانی کشور در اهواز و رکوردهای ثبت شده توسط نفرات حاضر، سرمربی تیم ملی، مهدی امیری ، مسعود چترایی ، صالح چراغی و رضا روحی را به اردو دعوت کرد.    

ثبت «اوساگونا» با پرسپولیس

مهاجم نیجریه ای پس از عقد قراردادش با پرسپولیس، با حضور در هیئت فوتبال قرارداد خود را به ثبت رساند.طبق هماهنگی انجام شده اوساگونا از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد.    

معرفی حریفان والیبال ایران

 پس از مشخص شدن چهره 12 تیم صعودکننده به رقابت های والیبال المپیک ، گروه بندی این مسابقات نیز اعلام شد.به این ترتیب تیم ملی ایران در این مسابقات با تیم های ژاپن، لهستان، ایتالیا، کانادا و ونزوئلا هم گروه شد.    

ناظم الشریعه: ملی پوشان احترام می خواهند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان تیم ملی آن قدر حجب و حیا  دارند و با غیرت  هستند که تاکنون حرفی در مورد پاداش ها با رسانه ها مطرح نکردند. اما حالا که آن ها صحبتی نمی کنند ما نباید از آن سوءاستفاده کنیم. الشریعه اظهار داشت: امسال سال سخت و پرکاری برای تیم ملی است. تیم ملی در اسفندماه قرار است دربازی های آسیایی و همچنین انتخابی جام جهانی شرکت کند.