آرشیو سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸، شماره ۴۸۰۳
ورزش
۱۸

جهان ورزش

اینیستا: وضعیت بارسلونا زشت شده

تسنیم : کاپیتان سابق بارسلونا اعتراف کرد که اوضاع این تیم در فصل جاری چندان جالب نیست. آندرس اینیستا گفت: «اوضاع بارسا کمی زشت شده است. وضعیت تیم به گونه ای است که می تواند ضربات بزرگی به آن بزند. اوضاع والورده هم آشفته است. البته باید برای سرمربی فعلی تیم هم احترام قائل شد. امیدوارم که وضعیت بارسلونا خیلی زود رو به راه شود.»

کنایه کروس به اتلتیکو مادرید

ایسنا : رئال مادرید یکشنبه شب در ضربات پنالتی توانست اتلتیکومادرید را شکست دهد و قهرمان سوپرجام اسپانیا شود. هافبک رئال پس از بازی طعنه ای به تیم حریف زد. تونی کروس گفت: «همیشه بازی کردن در فینال مقابل اتلتیکو به نفعمان تمام می شود. آنها نسبت به دیدار برابر بارسلونا نمایش بهتری داشتند. برای فتح عناوین همیشه باید کمی بهتر شوید. ما توانستیم یک جام به دست آوریم که روحیه ما را بهتر کرد. حالا باید به بازی برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان فکر کنیم.»

خوشحالی آگوئرو از رکورد شکنی

ایسنا : منچسترسیتی یکشنبه شب موفق شد با نتیجه 6 بریک استون ویلا را شکست دهد و آگوئرو با زدن سه گل، بالاتر از آنری، به بهترین گلزن خارجی لیگ برتر تبدیل شد. این مهاجم آرژانتینی در این خصوص گفت: «من برای این رکورد بسیار خوشحال هستم و می خواهم ازهم تیمی هایم تشکر کنم. می خواهم به گلزنی ادامه بدهم، اما اعتبار این دستاورد برای هم تیمی هایم است. فکر نمی کردم که مدتی طولانی دریک باشگاه بمانم.»

اختلاف فیفا و یوفا

ورزش سه : دو نهاد عالی رتبه فوتبال در جهان برای برگزاری مسابقات جام جهانی باشگاه ها اختلافات عمیقی پیدا کردند. به نظر می رسد که رئیس فیفا علاقه دارد تا در شکل برگزاری رقابت های جام باشگاه های جهان تغییراتی ایجاد کند. ایده اینفانتینو این است که این مسابقات درسال هایی که رقابت حساسی مثل جام جهانی وجود ندارد، برگزار شود. با این وجود یوفا مخالف این داستان است.