آرشیو سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸، شماره ۴۸۰۳
فرهنگ و هنر
۲۱

کوتاه از فرهنگ و هنر

نشست نقد و بررسی کتاب «رخشانک طبیب» نوشته مجتبی طیاری آشتیانی در هفتاد و ششمین برنامه «ترنم قلم» ساعت 17 امروز در فرهنگسرای گلستان با حضور مجتبی طیاری آشتیانی، مریم مطهری راد، محمدرضا گودرزی و منتقدان ادبی و نویسندگان برگزار می شود. علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، بوستان فدک، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.

 دبیرخانه جایزه مهرگان ادب و مهرگان علم از به تعویق افتادن مراسم نهایی اهدای جایزه و اعلام برگزیدگان تا زمان مهیا شدن فضای مناسب برای برگزاری این گونه رخدادهای شوق انگیز خبر داد. این دبیرخانه شرایط پرالتهاب و سخت این روزها، وقوع حوادث ناگوار و مکرر و... را مهم ترین دلیل این تصمیم اعلام کرده است.

 نشست بررسی کتاب  «تئاتر (و) جامعه (و) تئاتر» که مجموعه مقالاتی در نقش دوسویه نهادهای جامعه و تئاتر است 25 دی ماه از ساعت 18:30 تا 20:30 در تالار مشاهیر تئاتر شهر برگزار می شود. در این نشست نعمت الله فاضلی، استاد انسان شناسی فرهنگی و جامعه شناس هنری، فرهاد مهندس پور کارگردان و استاد دانشگاه، اعظم راودراد جامعه شناس و سردبیر مجله جامعه شناسی هنر و ادبیات و... حضور دارند.