آرشیو سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۱
ورزشی
۹

طباطبایی: موفقیت در شیلی، پله ای برای رسیدن به المپیک بود

رئیس فدراسیون کاراته، گفت: هدف نهایی ما کسب سهمیه لازم برای حضور در توکیو است و موفقیت در مسابقات شیلی، پله ای برای رسیدن به توکیو بود.

سید حسن طباطبایی اظهار داشت: اولین مسابقات سال 2020 میلادی که دارای امتیاز رنکینگ جهانی برای رسیدن به سهمیه بود، برگزار شد که به لطف خداوند، تیم های مردان و زنان ایران به نتایج مطلوبی رسیدند. هرچه به المپیک نزدیک می شویم، شرایط برای رسیدن به سهمیه دشوارتر می شود. برهمین اساس با وجود تمامی سختی ها و هزینه های سنگینی که سفر به شیلی داشت، تصمیم گرفتیم تا تیم را اعزام کنیم. جمع آوری امتیازات در مسابقات برای ما بسیار مهم است و نباید فرصت ها از دست برود.  وی افزود: مسئولان ورزش کشور، شرایط سخت کاراته را به خوبی درک کرده اند و در تمام این مدت کمک حال ما بوده اند. چند اعزام سخت دیگر هم در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم در مسابقات پیش رو با تمام قدرت شرکت کنیم و امتیازات لازم را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه تیم ایران در شرایط مناسبی است، افزود: تیم از شیلی راهی پاریس می شود و یک هفته اردو خواهد داشت و سپس در کاراته وان فرانسه شرکت می کند. این مقام مسئول افزود: هدف اصلی کسب سهمیه است و حضور در مسابقات مختلف، پله ای برای رسیدن به المپیک است. امیدوارم امتیازات لازم را برای کسب سهمیه به دست آورده و با حداکثر ظرفیت راهی توکیو شویم.