آرشیو سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۱
حوادث
۱۰

اعلام روش های کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان از طریق بهزیستی و هلال احمر

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور، روش های کمک به مردم سیل زده در سیستان و بلوچستان را اعلام کرد.

ذوالفقار یزدان مهر با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان  به تسنیم گفت: هم وطنان ساکن در 13 شهرستان ایرانشهر، چابهار، خاش، دلگان، زاهدان، سرباز، سراوان، سیب و سوارن، فنوج، کنارک، میرجاوه، نیکشهر و هیرمند متاثر از سیل و آبگرفتگی شده اند که خدمت رسانی به این عزیزان توسط بخش های مختلف ادامه دارد.

یزدان مهر افزود: خیران و نیکوکاران نیز می توانند از طریق شماره کارت 6367957048971555 به نام سازمان بهزیستی نزد بانک مرکزی کمک های خود را اهدا کنند.

همچنین هم وطنان می توانند از طریق کد دستوری #9*7*733* کمک های خود را اهدا کنند. وی خاطرنشان کرد: کمک های جمع آوری شده در اسرع وقت در اختیار سیل زدگان قرار خواهد گرفت.

جمعیت هلال احمر نیز اعلام کرد به دنبال وقوع سیل و آب گرفتگی در استان سیستان و بلوچستان و شدت یافتن طغیان رودخانه های فصلی و در نتیجه زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان های استان به خصوص در جنوب سیستان و بلوچستان؛ بسیاری از هم وطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه های اسکان اضطراری شده اند.

بر این اساس و به منظور تامین نیازهای مردم آسیب دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان، جمعیت هلال احمر این استان اقدام به جمع آوری کمک های نقدی مردم نوع دوست کشورمان برای هم وطنان خود در سیستان و بلوچستان کرده است. هم وطنان برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان می توانند با شماره گیری #54*112* یا از طریق شماره حساب 5263636353 نزد بانک ملت شعبه امام علی(ع) به نام کمک های خیرین اقدام کنند.