آرشیو دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸، شماره ۳۶۱۶
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir . پیامک: 30004699

واقعا دنیای عجیبی شده است؛ مردم نه تنها به یکدیگر، بلکه به خودشان هم رحم نمی کنند. به هر طرف که می رویم و به هرسو که می نگریم، آثار و نشانه های تقلب، گران فروشی، کم فروشی، ریا، تزویر، کلاهبرداری و نادرستی را به وضوح می بینیم؛ از اجناس تقلبی گرفته تا کالاهای نامرغوب و کم دوام با ظاهری زیبا، ولی تقلبی و تقریبا مشابه اصلی، از مواد غذایی گرفته مثل عسل و آبلیمو و ادویه و فلفل و زردچوبه و زعفران تقلبی که این آخری یعنی زعفران را با کاکل ذرت درست می کنند! تا اجناس و کالاهای کم دوام چینی که شبیه اصلی، ولی بسیار کم دوام و نامرغوب و البته برای جذب بازار فروش کمی ارزان تر به وفور عرضه می شود. واقعا به کجا می خواهیم برویم!؟

 محمود بلیغیان - اصفهان

مشکلات خیابان شکوفه، منطقه 14: مشکلات ساکنان ناحیه یک، منطقه 14 به شرح زیر است و ساکنان از شهردار منطقه تقاضای رسیدگی به آنها را دارند: 1 وجود تعمیرگاه ها در خیابان شکوفه، به ویژه مقابل کوچه های آزادی و رازی غربی و توقف خودروها در پیاده رو مشکل ساز شده است که ضرورت دارد همان طور که شهرداران قبلی وعده انتقال تعمیرگاه ها به منطقه غیرمسکونی را داده بودند، اقدام شود. 2 ساکنان خیابان شکوفه، انتهای کوچه رازی شرقی و عسگری از حضور فروشندگان دوره گرد و سمساری ها که از صبح تا شب به فاصله پنج الی 10 دقیقه از طریق بلندگو آلودگی صوتی ایجاد می کنند. یکی از سبزی فروشان که مدتی قبل پلاک خودروی وی هم چاپ شد، برای مدتی کوتاه پیدایش نبود، اما دوباره اقدام به کار غیرقانونی اش می کند و از ساکنان، بیماران، سالمندان و کودکان سلب آسایش می کند. 3 سدمعبر فروشندگان میوه که با وانت بار در حاشیه خیابان شکوفه توقف می کنند و با این کارشان باعث ترافیک و راهبندان خیابان می شوند.

فرخی پور

تلفن گویای 119 را تنظیم کنند: پیش از این که برای اطلاع از ساعت تلفن گویای 119 را می گرفتیم، بلافاصله ساعت رسمی کشور اعلام می شد، اما اکنون هم تقویم و هم ساعت با دو صدای متفاوت زیر و بم اعلام می شود و مفهوم نیست.

افسانه