آرشیو سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸، شماره ۵۵۷۶
حوادث
۱۹

اعدام تازه داماد قاتل در زندان

تازه داماد که در جریان دعوای خیابانی پسر جوانی را به قتل رسانده بود، بعد از گذشت چهار سال در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، سامان 25 ساله در جریان درگیری خیابانی در حوالی خیابان مولوی پسر 20ساله که از سرنشینان خودروی سوناتا بود را در دهمین روز فروردین 95 با دو ضربه چاقو به قتل رساند و بعد از چند روز تسلیم پلیس شد. سامان مدتی بعد در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان محاکمه و در دفاع از خود گفت: یک روز به هواخواهی از دوستم با مقتول، برادرش و دوست او درگیر شدم. از همان موقع از آنها کینه به دل گرفتم. روز جنایت مقتول همراه برادر و دوستانش قصد رفتن به شمال را داشتند که آنها را به طور اتفاقی در خیابان دیدم. آنها از خودروی سوناتا پیاده شدند و سمت من و دوستم آمدند. آنها چاقو و چوب داشتند و در این درگیری با مهتابی که دستشان بود به سرم زدند.

 وی افزود: دوستم از ترس موتورش را گذاشت و متواری شد. بعد با شدت این درگیری وقتی از سوی آنها کتک خوردم، برای دفاع از خود و نجات جانم چاقو از جیبم در آوردم و دو ضربه سمت پسر 20 ساله پرت کردم که باعث مرگ او شد. من تازه داماد بوده و بعد از عروسی دیگر دعوا نکرده بودم و آن روز اولین دعوای بعد از ازدواجم بود. از این جنایت پشیمانم و حتی بعد از قتل تسلیم پلیس شدم.  چون خانواده مقتول برای متهم قصاص خواسته بودند، قضات دادگاه برای او حکم قصاص صادر کردند که این حکم در شعبه اول دیوان عالی کشور مهر تایید خورد. تازه داماد با گذشت بیش از چهار سال از این جنایت نتوانست رضایت خانواده مقتول را بگیرد و سرانجام در زندان رجایی شهر کرج اعدام شد.