آرشیو چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸، شماره ۴۸۰۴
ورزش
۱۸

خط خبر

پاداش عجیب وزیر به مدال آوران

دنیای اقتصاد : وزیر ورزش و جوانان کشورمان دیروز وعده عجیبی به مدال آوران بازی های المپیک داد. مسعود سلطانی فر اعلام کرد: «مدال آوران المپیک 2020 توکیو در وزارت ورزش و جوانان استخدام خواهند شد.» پیش بینی کارشناسان برای کسب مدال در المپیک 2020 ژاپن چیزی بین 12 تا 15 مدال است. با این شرایط مشخص نیست این تعداد نفرات قرار است با استخدام در این وزارتخانه به چه اهدافی دست پیدا کنند. این در حالی است که این نوع پاداش قبلا رایج نبوده است.

مهاجرت ورزشکاران تخریبی نیست!

ایسنا : در ماه های اخیر بسیاری از ورزشکاران مطرح ایران به کشورهای دیگر مهاجرت کردند، اما رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان معتقد است این کار آنها تخریبی نیست. سیدرضا صالحی امیری گفت: «این رویکرد را تخریبی نبینید. در کشور سالانه هزاران نفر مهاجرت می کنند که در این بین چند ورزشکار هم حضور دارند. دنبال انگیزه شناسی نیستم، اما باید دید تعداد کسانی که رفتند چند نفرهستند و تعداد کسانی که ماندند چند نفر است؟»

کالدرون پشیمان شد !

دنیای اقتصاد : سرمربی سابق پرسپولیس اعلام کرده از اینکه وارد فوتبال ایران شده پشیمان است. گابریل کالدرون در جدیدترین اظهارنظرش مدعی شد که تنها اشتباه زندگی اش کار در ایران بوده است. او در پیامی که سایت «البیان نیوز» آن را منتشر کرد، گفت: «تنها اشتباهی که در زندگی ام داشتم مربیگری در ایران بود. این کشور برای کارکردن مناسب نیست و محیط کاری خوبی ندارد.»

سرآسیایی سرمربی شهرخودرو شد

دنیای اقتصاد : بلافاصله پس از خروج یحیی گل محمدی از هدایت تیم فوتبال شهر خودرو، مدیران این باشگاه جانشین او را تعیین کردند. به این ترتیب مجتبی سرآسیایی با تصمیم هیات مدیره این باشگاه به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد. این در حالی است که به جز وی علیرضا منصوریان و یک مربی خارجی مدنظر این باشگاه بودند. قرار است تمرین این تیم به زودی آغاز شود.

سازمان لیگ عقب نشینی کرد

دنیای اقتصاد : برگزاری دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال از هفته هفدهم لیگ برتر به زمان دیگری موکول شده است. پیش از این دو باشگاه فولاد و استقلال نسبت به برگزاری این دیدار در تاریخ مقرر اعتراض داشتند و حتی فولادی ها تهدید کرده بودند که حاضر به انجام بازی در این تاریخ نخواهند شد، اما سازمان لیگ مقابل این فشار ها تاکید به برگزاری بازی داشت که سرانجام مجبور به عقب نشینی شد. این دیدار قرار بود روز جمعه برگزار شود.