آرشیو چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸، شماره ۹۶۸۵
صفحه آخر
۱۲

پیام تسلیت مراجع عظام تقلید به مناسبت ارتحال آیت الله رسولی محلاتی

حضرات آیات عظام و مراجع معظم تقلید مکارم شیرازی، جعفر سبحانی و نوری همدانی به مناسبت ارتحال آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی پیام های تسلیتی به شرح ذیل منتشر کردند:

پیام آیت الله العظمی مکارم

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر بسیار ناگوار رحلت حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید هاشم رسولی محلاتی(رحمه الله علیه) موجب نهایت تاسف گردید.

او عالمی پاک، با تقوا و مورد اعتماد امام راحل(قدس سره) و رهبر بزرگوار انقلاب بود.

دانشمندی اهل قلم که کتاب های متعدد و مفیدی از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به رهبر انقلاب، جامعه روحانیت و همه دوستان و بیت شریفش صمیمانه تسلیت عرض می کنم. خداوند روح او را با ارواح اجدادش محشور گرداند و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت کند.

قم ناصر مکارم شیرازی 

***

پیام آیت الله العظمی نوری همدانی

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم متقی آیت الله آقای حاج سید هاشم رسولی محلاتی موجب تاسف و تاثر اینجانب گردید.

این روحانی عالیقدر عمر با برکت خود را صرف ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام نمود و آثار قلمی فراوانی از خود بجای گذاشت و از یاران نزدیک امام راحل و عظیم الشان محسوب می شود و تا آخرین  روزهای عمر در کنار رهبر معظم انقلاب مشغول خدمت به نظام بوده است.

اینجانب درگذشت این شخصیت علمی و اخلاقی و روحانی را به آقازادگان و دامادها و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می نمایم.

حوزه علمیه قم-حسین نوری همدانی

***

پیام آیت الله العظمی سبحانی

بسم الله الرحمن اارحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در ایام شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام، فاطمه زهرا(س) یکی از فرزندان آن حضرت یعنی مرحوم آیت الله آقای حاج سید هاشم رسولی محلاتی به رحمت حق پیوست. فقید سعید عالم پرهیزگار و محقق در عرصه تفسیر و حدیث بود و آثار ارزشمندی از خود در هر دو عرصه به یادگار نهاد و از دوستان دیرینه اینجانب بود.

اینجانب مراتب تسلیت خود را به حوزه علمیه و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم و برای آن عزیز تازه درگذشته علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند خواهانم.

قم- جعفر سبحانی