آرشیو چهار‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۲
ورزشی
۹

انتقادات معاون وزیر ورزش از رفتار کیمیا علیزاده

سرپرست معاون قهرمانی وزارت ورزش می گوید کیمیا علیزاده خانه و سکه هایش را گرفت و به مردم ایران پشت کرد.

مهدی علی نژاد در تازه ترین صحبت های خود اظهار داشت: خانم کیمیا علیزاده یک بیانیه کاملا سیاسی داده که فکر می کنیم کار خودش هم نیست و برایش نوشته اند. باعث تاسف است ورزشکاری که زندگی اش را مدیون مردم ایران است و در این نظام و در این شرایط رشد کرده و حمایت شده این طور کاری انجام بدهد.

وی افزود: حمایت های بی نظیری از او شده که به مدال المپیک انجامیده است. با وجود آسیب های متعدد و بیماری های بسیار مسئولان مثل فرزند خودشان به او رسیدگی کردند. نهایتا او از ایران می رود و بیانیه سیاسی صادر می کند که ارزش های ما را زیر سوال ببرد. در این بیانیه هم عدم صداقت حاکم است. اگر شرایط این قدر بد است چطور این همه توفیق به دست آورده و زندگی اش تغییر کرده است؟ من نمی خواهم درباره حمایت ها حرف بزنم اما به هر حال خانه ای گرفته و سکه هایی که دریافت کرده نشان می دهد شرایط برایش خیلی هم بد نبوده است.

علی نژاد خاطرنشان کرد: هر کس می تواند درباره آینده اش تصمیم بگیرد. شاید او دوست داشته مهاجرت کند اما برای اینکه کارش زودتر انجام شود، نباید صداقت را زیر پا بگذارد و به ملت خودش پشت بکند. من باز هم می گویم اگر شرایط این قدر بد بوده چطور این همه توفیق حاصل شده است. فکر می کنم این حرف ها کم لطفی و بی انصافی است. چقدر خوب است که ورزشکاران ما اول پهلوانی را یاد بگیرند و بعد به قهرمانی برسند. ورزشکار ملی زمانی ورزشکار ملی است که زیر پرچم ایران و در کشور خودش باشد. جز ابراز تاسف حرف دیگری نمی توانم بزنم.