آرشیو چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸، شماره ۹۶۸۵
ورزشی
۱۱

گوناگون

سلطانی فر:  مدال آوران استخدام می شوند

وزیر ورزش گفت: مدال آوران المپیک  در وزارت ورزش استخدام خواهند شد. سلطانی فر افزود:  وزارت ورزش امسال 42 نفر از مدال آوران جهانی و المپیکی و آسیایی را استخدام کرده و پس از المپیک توکیو قهرمانان بیش تری به استخدام این وزارت خانه درخواهند آمد.    

 رسن: در پرسپولیس می مانم

 بشاررسن هافبک سرخ پوشان  گفت: از دو باشگاه الشرطه و نیروی هوایی عراق پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفته ام در پرسپولیس بمانم. با وجود آن که طلب خود را دریافت نکرده ام اما تا پایان فصل در پرسپولیس خواهم ماند.    

گل محمدی با برد آغاز کرد

تیم فوتبال پرسپولیس  با سرمربیگری  گل محمدی در دیداری دوستانه به مصاف تیم دسته اولی بادران تهران رفت که موفق شد در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود.    

پیروزی استقلال با مجیدی

 تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل تیم جوانان این باشگاه به برتری پرگل 6 بر یک رسید.فرهاد مجیدی با برگزاری این بازی دوستانه قصد داشت بازیکنان ذخیره استقلال را از نظر فنی مورد ارزیابی قرار دهد.    

ملی پوشان هندبال در کویت

 تیم ملی هندبال ایران بعد از اردویی یک هفته ای در ترکیه و انجام سه بازی دوستانه مقابل تیم های باشگاهی این کشور، دیروز راهی کویت محل برگزاری نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا شد.    

 لغو دیدار فولاد و استقلال

 دیدار تیم های فولاد و استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر لغو و به زمان دیگری موکول شد.طبق برنامه اعلام شده، تیم فولاد دریکی از حساس ترین دیدارهای هفته هفدهم قرار بود روز جمعه در اهواز از استقلال میزبانی کند.    

 کاوه: کشتی به المپیک می اندیشد

مدیر تیم های ملی کشتی گفت: چیزی که بیش از همه برای ما اهمیت دارد کسب سهمیه المپیک است، اما در عین حال نمی توانیم قهرمانی آسیا را دست کم بگیریم.محسن کاوه اظهار داشت: تیم منتخب امروز راهی ایتالیا می شود و بعد از آن رسما کار المپیکی کشتی آغاز می شود. یک تیم اواخر بهمن باید به مسابقات قهرمانی آسیا بفرستیم و بعد از آن هم گزینشی المپیک را در پیش داریم.