آرشیو چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸، شماره ۹۶۸۵
اقتصادی
۴

سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی خبر داد: آغاز ارائه خدمات آستان قدس رضوی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان

سرپرست  معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی از آغاز ارائه خدمات این آستان مقدس به مردم مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز،در پی جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان، عصرروز دوشنبه 23 دی ماه سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی با حضور در مناطق سیل زده این استان به ارزیابی شدت حادثه و نیازهای حادثه دیدگان پرداخت.

حامد صادقی در حاشیه این سفر در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه تیم های پزشکی، خدمت رسانی و خادمیاران رضوی مشغول خدمت رسانی به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان هستند،افزود:تولیت آستان قدس رضوی از ساعات اولیه وقوع سیل پیگیر موضوع سیل این استان بوده و بر اساس دستورات و تاکیدات ایشان امکانات آستان قدس برای خدمت به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان بسیج شده است.

وی گفت:در جلسه ای که با نمایندگان ارگان های مختلف برگزار شد،نواحی پر خطر و دارای اولویت کمک رسانی و همچنین نیازهای اولیه مردم منطقه شناسایی شد.

معاون محرومیت زدایی آستان قدس رضوی تصریح کرد: البسه گرم، پتو  و  وسایل گرمایشی نیاز اولیه مردم مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان است،که مقرر شد معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی با اختصاص مبلغ 20 میلیارد ریال این اقلام را تهیه و در اختیار مردم آسیب دیده قرار دهد.