آرشیو چهار‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸، شماره ۴۵۶۳
اقتصاد
۱۲

ویژه

اختصاص 50 میلیارد ریال به سیل زدگان توسط همراه اول

همراه اول از اختصاص 50 میلیارد ریال جهت کمک به سیل زدگان خبر داد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان جنوب کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در راستای مسوولیت اجتماعی و جهت تهیه اقلام ضروری برای سیل زدگان 50 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده که به زودی در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

پیش از این نیز همراه اول جهت تسهیل برقراری ارتباط در مناطق سیل زده، کلیه مکالمات درون شبکه (به مقصد همراه اول و تلفن ثابت) مشترکان خود را تا پایان روز جمعه 27 دی ماه و استفاده از اینترنت در کل استان سیستان و بلوچستان را به مدت 48 ساعت رایگان کرده بود.

دستور شهردار اصفهان برای کمک به سیستان و بلوچستان

در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان طی تماس تلفنی با شهرداران شهرهای زاهدان، دشتی یاری، کنارک و ایرانشهر، در خصوص کمک و امدادرسانی مدیریت شهری اصفهان به سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در این خصوص از اعزام اکیپ امدادی و تجهیزات مورد نیاز برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستانی از شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: صبح فردا (چهارشنبه 25 دی ماه) این اعزام انجام خواهد شد.

حسین امیری گفت: در راستای کمک و امدادرسانی به هموطنان ما در استان سیستان و بلوچستان و برای رفع آبگرفتگی در معابر شهری شهرهای این استان بنا به دستور شهردار اصفهان فردا صبح نیروهای مورد نیاز به این استان اعزام خواهند شد.

او ادامه داد: این نیروها شامل اکیپ های امدادی متخصص به همراه تجهیزات پمپ آبکش و سایر لوازم مورد نیاز در زمان وقوع سیل خواهد بود.