آرشیو چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸، شماره ۵۵۷۷
ورزش
۱۷

خیلی از موفقیت های پرسپولیس به خاطر بیرانوند است

رادوشویچ: از رفتن کالدرون ناراحتم

دروازه بان کروات پرسپولیس با ابراز ناراحتی از رفتن کالدرون عنوان کرد امیدوار است روند رو به رشد خود در نیم فصل را در بازی های برگشت نیز ادامه دهد. او البته موفقیت های تیمش را نیز به بیرانوند نسبت داد.

بوژیدار رادوشویچ در گفت وگو با سایت دالماپورتال درباره تاثیر مربی آرژانتینی و رفتنش ادامه داد: کالدرون خیلی به من انگیزه و اعتماد به نفس داد و باعث شد با صد درصد توان برای تیم بازی کنم.

امیدوار بودم همین روند را ادامه دهم. باید ببینیم در ادامه چه پیش خواهد آمد. من در این مدت در تعطیلات با دو مربی در کشورم کار کردم و آمادگی خودم را حفظ کردم. قطعا کمی از رفتن سرمربی ناراحت هستم. به زودی نیم فصل دوم رقابت ها شروع می شود و من می خواهم همین هدف را داشته باشم و برای تیمم مفید باشم.

هدف من این است که در نیم فصل دوم رقابت ها نیز دروازه بان پرسپولیس باشم و برای تیم به میدان بروم. علی بیرانوند به هر حال دروازه بان تیم ملی است و در جام جهانی بوده است و بین سه بازیکن برتر آسیاست. با در نظر گرفتن همه این جوانب، نیمکت نشین شدن او خیلی سخت است. من به خودم و خانواده ام افتخار می کنم. نزدیک به سه سال است در باشگاه هستم و تازه در این چند بازی همه چیز برای من جنبه واقعیت به خود گرفته است و توانستم از این فرصت استفاده کنم.

این دروازه بان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در ابتدا یک جور بدبینی به حضور من درون دروازه به جای بیرانوند وجود داشت ولی رفته رفته و بازی به بازی شرایط بهتر شد و هواداران من را اندازه بیرانوند دوست دارند. بیرانوند ایرانی است و دروازه بان تیم ملی است و خیلی از موفقیت های پرسپولیس به خاطر بیرانوند بوده است. من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و دوست دارم در تیم بمانم. در کل حضورم در پرسپولیس تجربه خوبی برایم بوده است.