آرشیو سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸، شماره ۳۶۱۷
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

مشکلات میدان هفتم تیر و تاخیر در خدمت رسانی به مسافران: ناهماهنگی شهرداری و شرکت واحد باعث شده دود آن به چشم مسافران و رانندگان شرکت واحد برود؛ به عنوان نمونه با تغییراتی که در میدان هفتم تیر انجام شد، اتوبوس های میدان هفتم تیر پایانه شهید افشار (پارک وی) که قبلا از همان میدان هفتم تیر دور می زدند و به راحتی ادامه مسیر می دادند، اکنون به خیابان کریمخان زند که ترافیک سنگینی دارد می روند و دوباره همان مسیر را از لاین مقابل دور می زنند و ادامه مسیر می دهند. سه شنبه، سیزدهم آبان، ساعت 19:20، به علت ترافیک خیابان کریمخان زند موجب اتلاف وقت مسافران شد، درحالی که اتوبوس ها می توانند از اولین بریدگی قبل از رسیدن به میدان هفتم تیر ادامه مسیر دهند.

عرفان از تهران

مشکل گفت وگو با اپراتورهای ایرانسل: سال های گذشته مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل به راحتی می توانستند هر پرسشی داشتند تلفنی با اپراتورهای شرکت ایرانسل گفت وگو کنند. اما مشخص نیست چرا این طرح حذف شده و نوار ضبط شده کدهایی به تماس گیرندگان می دهد که  مثمرثمر نیست. از مدیرعامل این شرکت تقاضا داریم شرایطی را فراهم کنند تا مشترکان مانند گذشته بتوانند مشکلاتشان را با اپراتورها در میان بگذارند.

ارسلان صباحی

ایستگاه ها را اعلام کنند: از مسئولان شرکت بهره برداری مترو تقاضا داریم راهبران خط 2 مترو را ملزم به اعلام ایستگاه ها کنند.

امیرمسعود ظفرمند

همدردی ملت ایران ستودنی است: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نه فقط مردم ایران، بلکه بسیاری از کشورها را داغدار، متاثر و سیاه پوش کرد. بیشتر کاربران شبکه های اجتماعی عکس های پروفایلشان را به تصویر شهید سلیمانی اختصاص دادند و از این طریق ابراز همدردی و طرفداری کردند. ملت ایران، به ویژه هم رزمان و طرفداران شهید سلیمانی از کاری که ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، انجام داده عصبانی اند و می خواهند هرچه زودتر ترامپ و بقیه عوامل و طراحان نقشه ترور سردار به سزای اعمالشان برسند. همدردی ملت ایران ستودنی است.

سیدمهدی دیبایی