آرشیو پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸، شماره ۷۲۵۷
حوادث
۱۲

واژگونی مرگبار اتوبوس مشهد - بندرعباس

گروه حوادث:  واژگونی اتوبوس «مشهد - بندرعباس» در کیلومتر 45 محور کرمان به بردسیر باعث مرگ 7 مسافر و مصدومیت 30 نفر شد.

سرهنگ «علی اکبر نصیری» رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت 2 و 43 دقیقه بامداد چهارشنبه 25 دی بر اثر تخطی راننده اتوبوس از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده اتوبوس مشهد به بندرعباس واژگون شد و 7 نفر جان باختند.

 جانباختگان این حادثه شامل 5 زن و 2 مرد در رده سنی 18 تا 60 سال بودند. مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 02:43 بامداد یک مورد واژگونی اتوبوس در کیلومتر 23 محور بردسیر-باغین به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده می شود.

 وی با بیان اینکه این اتوبوس از مشهد به مقصد بندرعباس در حرکت بود، ادامه داد: بر اثر این حادثه در مجموع 37 نفر کشته و زخمی شدند.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 6 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، تصریح کرد: بر اثر این حادثه 30 نفر مصدوم شده اند که حال 6 نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

 براساس این گزارش، هویت قطعی دو نفر از قربانیان به نام های «مصطفی نظری پیر بازاری - محل تولد مشهد - محل سکونت بندرعباس - متولد 1367» و «فاطمه بیگم رباطی - محل تولد فیروز - محل سکونت نیشابور - متولد 1334» تا این لحظه توسط اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان تعیین شده است.