آرشیو پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۳
اخبار کشور
۳

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: دشمن با موج سواری روی خون شهدای سانحه هوایی به دنبال تضعیف ایران است

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: دشمنان در فضای فتنه و غبارآلود است که با موج سواری بر خون شهدای سانحه هوایی اقدام به توطئه می کنند تا به اهداف خود دست یابند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شب گذشته در دانشگاه امام صادق(ع) اظهار داشت: دشمنان در فضای فتنه و غبارآلود است که با موج سواری بر خون شهدای سانحه هوایی اقدام به توطئه می کنند تا به اهداف خود دست یابند.

وی با استناد به آیات الهی، بیان داشت: خداوند می فرماید: دشمن هرگز از دشمنی خود کوتاه نمی آید مگر زمانی که شما از حق برگردید؛ نتیجه کوتاه آمدن در برابر دشمن ذلت و تسلیم شدن است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی عملیات موشکی ایران و هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد را یکی از عملیات های بی نظیر و قدرتمند در سطح جهان دانست و گفت: در فضای جنگی مهم ترین وظیفه پدافند آن است که با دشمن متخاصم مقابله کند و اینکه هواپیمای اوکراینی مورد اصابت پدافند خودی قرار گرفت بسیار دردناک بود اما در فضای جنگی رخ دادن اینگونه اشتباهات بسیار است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه ترامپ و همدستانش تروریست ترین انسان های جهان هستند، اظهار داشت: بعد از سانحه هوایی همین ترامپ تروریست توییت فارسی می زند ما در کنار ملت ایران هستیم بعد از چند روز باز توییت می زند که مردم ایران تروریست ترین ملت دنیا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی تصریح کرد: اگر مردم ایران نخواهند آمریکا و سفیر نجس خیس شده انگلیس در کنار آنها و در ایران نباشند آیا تروریست محسوب می شوند؟

وی با اشاره به اینکه دشمن در فضای فتنه با فشار رسانه ای درصدد نابودی حق است، گفت: در این فضا اگر کسی از حق کوتاه بیاید براساس آیات الهی در قیامت باید پاسخگو باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اقدام سردار حاجی زاده در پذیرش مسئولیت سقوط هواپیمای اوکراینی را عین شجاعت و ایثار دانست و گفت: کشور در این سالها با مشکلات فراوانی روبرو شد اما کدام یک از مسئولان آمدند و از مردم بابت اشتباهاتی که انجام دادند عذرخواهی کردند.