آرشیو پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸، شماره ۵۵۷۸
رسانه: شبکه
۷

چه خبر؟

شب های آرام با «شهر شب»

برنامه ای آرامش بخش برای ساعات پایانی روز با عنوان «شهر شب» روی آنتن شبکه سلامت سیما می رود.

به گزارش روابط عمومی سیما؛ رامین کرم یزدی تهیه کننده برنامه هدف از تولید برنامه ای با ضرباهنگ آرامش بخش همراه با موسیقی و دکلمه را افزایش مثبت اندیشی و ایجاد سلامت اجتماعی دانست و افزود: این برنامه در 30 قسمت 40 دقیقه ای تولید و روی آنتن می رود و شامل چهار بخش جعبه خاطرات، دکلمه، موسیقی و داستان خوانی است.

وی از حضور المیرا سماواتی، وحید سپهرتاج و وحید اسلامی به عنوان مجریان برنامه خبر داد و افزود: یکی از موزیک های قدیمی و نوستالژیک سریال های دیدنی در بخش «جعبه خاطرات» پخش می شود. در بخش دکلمه نیز از بانک های موجود در کشور اشعاری با صدای افرادی همچون مرحوم خسرو شکیبایی و... پخش می شود.

کرم یزدی در ادامه به بخش داستان خوانی اشاره کرد و گفت: شاهین خلیل زاده با قرائت قسمت هایی از یک کتاب ما را به سرزمین رویاها خواهد برد.

گفتنی است؛ شهر شب شنبه تا جمعه ساعت 23 از شبکه سلامت پخش می شود.

حق پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی

طی رای اعضای کمیسیون تلفیق مجلس 70درصد حق پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی در اختیار صداوسیما و 30درصد در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.

به گزارش فارس، ابراهیم شکوری مدیرکل امور مجلس صداوسیما گفت:  دولت در بند لام تبصره 9 لایحه بودجه سال آینده کل کشور، بدون نظرخواهی از صداوسیما، پیشنهاد تقسیم «مساوی» درآمدهای ناشی از پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی را ارائه کرده بود.  این در حالی است که طبق بند (پ) ماده 92 قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف بود تمهیدات قانونی این موضوع را با «تفاهم» دو جانبه رسانه ملی و وزارت ورزش و جوانان فراهم کند.

او گفت: اعضای کمیسیون تلفیق مجلس، به تقسیم این درآمدها به میزان 70 درصد در اختیار صداوسیما و 30 درصد در اختیار وزارت ورزش و جوانان، رای دادند تا این درآمد از طریق وزارت ورزش و جوانان برای تقویت ورزش کشور و کمک به فدراسیون های مربوط اختصاص داده شود.