آرشیو پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸، شماره ۹۶۸۶
ورزشی
۱۱

گوناگون

 مدال آوران معاف شدند

دفتر امور مشترک فدراسیون ها از معافیت 81 ورزشکار مدال آور از خدمت سربازی با موافقت مقام معظم رهبری خبر داد.

به دنبال موافقت رهبر معظم انقلاب و با درخواست وزیر ورزش تاکنون 81 نفر از قهرمانان بازی های آسیایی و مسابقات جهانی، مشمول این دستور از انجام خدمت مقدس سربازی معاف شده اند.    

 گل محمدی:  حمایت هواداران را می خواهم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در آغاز نیم فصل دوم بازی های سختی پیش روی ماست و10 روز برای آماده شدن فرصت داریم.  گل محمدی گفت: حس فوق العاده ای از بازگشت به پرسپولیس دارم و افتخار بزرگی است که بعد از 7 سال دوباره به تیم محبوبم برگشتم. برای موفقیت به حمایت هواداران نیاز داریم. آن ها به ما انرژی مثبت می دهند و امیدوارم به موفقیت های بزرگی دست یافته و جام های زیادی بگیریم.    

 تیم امید از صعود باز ماند

تیم فوتبال امید در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی رقابت های انتخابی المپیک مقابل چین پیروز شد اما با تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان از صعود به مرحله بعد و درنهایت المپیک بازماند.به این ترتیب تیم امید  با یک برد، یک باخت و یک تساوی و درمجموع با 4 امتیاز از صعود بازماند.    

  تجلیل از قهرمان پیشین

مراسم تجلیل از محمد نصیری عضو پیشین تیم ملی وزنه برداری ایران توسط موزه ملی ورزش برگزار شد. کمیته ملی المپیک قصد دارد هر سه هفته یک بار با برگزاری مراسمی از مفاخر ورزش ایران تقدیر کند.    

ایبینی در تست استقلال رد شد

 برنی ایبینی  مهاجم خارجی تیم استقلال که روز گذشته در تست های پزشکی شرکت کرده بود مورد تایید قرار نگرفت و به زودی ایران را ترک می کند.    

کره جنوبی با اقتدار صعود کرد

 تیم فوتبال امید کره جنوبی در آخرین بازی از مرحله گروهی مسابقات انتخابی المپیک  موفق شد ازبکستان را شکست دهد تا با 9 امتیاز کامل صدرنشین گروه سوم مسابقات شود.    

 تمرین ذوب آهن با رادو

نخستین تمرین تیم ذوب آهن با هدایت رادولوویچ برگزار شد.ذوب آهن در حال حاضر با 15 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر نوزدهم قرار دارد.    

مربی رومانیایی در تراکتور

مربی دروازه بانان تراکتورازرومانی آمد تا به کادرفنی این تیم اضافه شود.آلین 41 ساله سابقه مربیگری درتیم های دورتموند،  کلوژ رومانی، آپوئل  قبرس، الطائی عربستان و الفیصلی عربستان را درکارنامه کاری  خود دارد.