آرشیو پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸، شماره ۵۵۷۸
ورزش
۱۷

اعتراف یکی از مدیران استقلال در گفت و گو با جام جم

مرتضی تبریزی با پرسپولیسی ها تمام کرده بود!

سعید اکبری

 مرتضی تبریزی، مهاجم استقلال تهران نزدیک بود قرمزپوش شود. این را روز گذشته یکی از مسوولان باشگاه استقلال به روزنامه جام جم گفت. او در این باره توضیح داد: «در روز آخر نقل و انتقالات متوجه شدیم این بازیکن با پرسپولیس توافق قطعی کرده و رضایتنامه اش را برای انتقال به این باشگاه می خواهد ولی اجازه ندادیم.»

تبریزی از یک هفته قبل باب مذاکره با قرمزها را باز کرد. انصاری فرد به او گفت در صورتی که به جمع آنها ملحق شود، شرایط برایش بهتر خواهد بود چون آنها دنبال مهاجمی هستند که بتواند مکمل علیپور باشد. البته این باشگاه همزمان مذاکرات را با خارجی ها هم شروع کرد و با اوساگونا و استوکس به توافق رسید.

مذاکرات پرسپولیس و تبریزی هم به نتیجه رسید و این بازیکن پذیرفت رضایتنامه اش را از باشگاه بگیرد و به جمع سرخ ها ملحق شود. استقلال ابتدا موافق این انتقال بود و چراغ سبز نشان داد ولی وقتی در روز آخر متوجه شد این بازیکن در آستانه انتقال به پرسپولیس است، کلا از تصمیم خود منصرف شد. آن مقام استقلالی اضافه می کند: «او به ما نگفته بود می خواهد به پرسپولیس برود. از کانالی متوجه شدیم. از تبریزی خواسته بودیم تا نامه ای از باشگاهی که او را می خواهد بیاورد. روز آخر بود که فهمیدیم با پرسپولیس به توافق رسیده. باشگاه هم مجانی این بازیکن را نخریده است. ما 5/1 میلیارد تومان به ذوب آهن پول دادیم به همین خاطر گفتیم ایرادی ندارد، شما یک میلیارد بده و برو. تبریزی هم نتوانست و منصرف شد.»

قطعا هواداران استقلال با شنیدن این خبر درباره تبریزی ناراحت خواهند شد. این بازیکن فصل گذشته و بعد از چند سال، به این باشگاه ملحق شد. آبی ها بارها خواهان جذب تبریزی بودند ولی هر بار ذوب آهن با انتقال او مخالفت می کرد. تبریزی اما پس از انتقال به استقلال نشان داد نمی تواند در جمع آبی ها خوش بدرخشد.