آرشیو چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸، شماره ۳۶۱۸
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

میوه های دست نیافتنی و گران قیمت: در بازارچه سرپوشیده تجریش هر نوع میوه و صیفی جات و ترشیجات با قیمت گران یافت می شود. به نظر می رسد کاسبان این محل از جیب های خالی مشتریان بقیه مناطق تهران به خوبی اطلاع دارند، به دلیل اینکه هیچ کدام از این محصولات به غیر از این محل، در جای دیگری مشاهده نمی شود! از قدیم گفته اند هر که بامش بیش، برفش بیشتر!                  یک مخاطب

جفا به جوانان تحصیل کرده و بی کار: موهایش سپید شده. به قول خودش سه بار بازنشسته و دعوت به کار شده است. اگر یک روز به او بگویند دیگر سر کار نیاید، سکته می کند. دیگری را با اینکه بازنشسته دعوت به کار است، با خودروی خدمت از خانه به محل کار می آورند و پس از دو، سه ساعت کار دوباره به خانه می برند! رانندگانی ملزم شده اند تا برخی از کارکنان مجموعه ای را که بازنشسته و دعوت به کار هستند در ترافیک شهری مانند تهران بیاورند و ببرند. این کار خلاف قانون و جفا به جوانان تحصیل کرده و بی کار است. آقای رئیس! جناب عالی به عنوان رئیس باید پول بیت المالی را که در اختیار دارید به خوبی مدیریت کنید و حقوق های کارکنانتان را به موقع پرداخت کنید و انتقادپذیر باشید. زهی خیال باطل!

اکبر از تهران

شهریه کتابخانه های عمومی را کاهش دهند: شهریه بیشتر کتابخانه های عمومی گران است و علاقه مندان به مطالعه و کتاب خوانی برای عضویت در کتابخانه ها قدرت پرداخت شهریه های تعیین شده را ندارند. اگر هدف فرهنگ سازی مطالعه است، نباید شهریه ها را گران کنند، بلکه باید ارتقای مطالعه را با کاهش هزینه ها افزایش دهند.

کوروش پارسایی

درخواست رسیدگی به پروژه های مسکن مهر پردیس: عده ای از متقاضیان خانه های وابسته به مسکن مهر پردیس از سال 91 مبلغ قابل توجهی را به مسئولان مربوطه پرداخت کرده اند. اما مسئولان به علت سهل انگاری در ادامه ساخت واحدهای مسکونی، می گویند هنگام نام نویسی دلار ارزان بود، اما با گذشت زمان، قیمت دلار گران شد! نبود نظارت بر کار پروژه های مسکن مهر باعث شده دود سهل انگاری ها به چشم مردمی برود که با فروش طلای همسر و قرض از دوستان و آشنایان آرزوی صاحبخانه شدن دارند. آیا این رسم امانت داری پول های مردم است؟!