آرشیو شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۴
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

اگر در دولت یک نفر مثل سردار حاجی زاده داشتیم وضع اقتصاد جامعه به این روز نمی افتاد! او در غرب کشور مشغول سیلی زدن به شیطان بزرگ است، در مرکز کشور اشتباه دیگران را به گردن می گیرد! چند نفر اینچنین ایثارگر و مجاهد فی سبیل الله سراغ دارید؟ کسانی که به عکس سردار دلها جسارت کردند از این سیلی سردار ناراحت شدند و برای آمریکا عزا گرفتند نه برای شهادت دانشجویان ما. این چند آدم خودفروخته که فیلم فجر را تحریم و از صدا و سیما کناره می گیرند نوکران شیطان بزرگ اند.

وحیدی

در تاریخ ثبت خواهد شد که اولین کشوری که جرات کرد بعد از جنگ جهانی دوم و پس از 70 سال به آمریکا این شیطان بزرگ و تروریست بالذات حمله کند و مقر فرماندهی او را در عراق موشک باران کند ایران بود! این تحقیر تاریخی شیطان بزرگ برای همیشه نه تنها در ذهن ایرانیان، بلکه در ذهن تمام دنیا خواهد ماند... حالا فهمیدم که امام راحل(ره) چه می فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

08688—0938

افراد مغرضی که سقوط هواپیمای مسافربری را بهانه قرار داده و به سپاه پاسداران حمله می کنند هدفشان از این گرد و خاک کردن عملی شدن برجام موشکی است. ملت هوشیار باید باشد چنانچه موشک های ایران تحویل دشمن بشود آمریکای زخم خورده بلافاصله وارد جنگ شده و بدون مانع به کشور تجاوز می کند.

تقوی

سه کشور خبیث اروپا (فرانسه، انگلیس و آلمان) به استناد یکی از بندهای موافقت نامه برجام یعنی مکانیزم ماشه که منتقدان در همان زمان نگران آن بودند می خواهند ایران را تحت فشار قرار دهند که کار به شورای امنیت سازمان ملل کشیده می شود و روسیه و چین هم حق وتو نخواهند داشت! (تحریم های آزار دهنده) کسانی که امضای خود را پای این موافقتنامه زدند این موارد را می دانستند یا نه؟ اگر نمی دانستند امضا کردند که باید در سوادشان و... شک کرد! البته از این موارد در برجام کم نیست! از امضا کنندگان برجام که این قدر سینه خود را برای فتح الفتوح پاره می کردند درخواست می شود به مردم جواب بدهند.

عشقی

نظر ملت از سپاهیان جانفشان هیچ گاه برنگشته و برنمی گردد. نیروهای مسلح فرزندان این ملت هستند و نزد ما مردم عزیزند.

9890—0915

سپاهیان جان برکف جلوی داعش سینه سپر کردند تا ما مردم ایران امنیت داشته باشیم. فرزندانشان یتیم شدند تا چتر پدر بالای سر خانواده های ایرانی باشد. اما تعدادی افراد عشرت طلب بدنام سلبریتی نمک خورده و نمکدان را می شکنند.

2075—0914

سردار حاجی زاده یک شهید زنده و پدر رزمنده مدافع حرم است این فرمانده آن چیزی را به گردن گرفت که در اصل مسبب آن استکبار جهانی و جنگ افروزی های آمریکا است. مردم اجازه نخواهند داد که پیاده نظام های دشمن در کوچه و خیابان ها و حتی مراکز حساس کشور جولان دهند و فضای روانی و روحی جامعه را ناامن کنند.

9452—0912

دیدن جای خالی سرداران اسلام چه سپاهی و چه ارتشی برای ما سخت است. به سرداران امروز عرض می کنم شما متعلق به خودتان نیستید. جهان برای برقراری صلح و امنیت نیازمند چنین سردارانی است که امروز امنیت کشور را مدیون ایثارگری های آنان هستیم.

4360—0914

همان روزی که سفیر کثیف انگلیس روباه پیر دستگیر شد اگر به عنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج می شد انگلیسی ها جرات نمی کردند سفیرکشورمان را احضار کنند. ذره ای عقب نشینی در برابر گرگها، باعث جسارت شان خواهد شد. چرا عده ای این را درک نمی کنند؟!

7811—0915

با این همه خیانت انگلیس پلید در قحطی و قتل عام 9 میلیون ایرانی، کمپانی رژی، جنگ هرات، کودتای 28 مرداد، فتنه 78، 88، 96، 98 و خیانت اخیر سفیر خبیث و... چرا در این سفارت ننگین را گل نمی گیرند و سفیر آن به عنوان عنصر نامطلوب اخراج نمی شود؟

9915—0914

به کاربردن واژه هنرمند برای عناصر وطن فروش و خودفروخته که سفیر خبیث انگلیس را در آشوب دانشگاه همراهی می کردند مایه شرمساری است. به عنوان یک ایرانی درخواست می کنم چنین واژه ای را برای این عناصر خودفروخته بکار نبرید. هنرمند آن است که بازتاب دهنده ولایت الهی باشد نه این که شیاطین باشد.

ابوالقاسمی

در پلید بودن عمل سلبریتی هایی که وطن خود را به بیگانگان فروخته اند همین بس که بسیاری از خانواده های داغدار حادثه سقوط هواپیما حرکت نمایش و مغرضانه آنان را محکوم کرده و علیه آنها موضع گرفته اند. بنده اگر جای یکی از این سلبریتی ها بودم دعا می کردم زمین دهان باز کند و در آن فرو می رفتم.

0513—0910

ای سلبریتی هایی که دل نازک و مدعی داغدار بودن برای شهدای هواپیما!، وقتی جوان ایرانی بیژن قیصر در بهشت برین شما آمریکا مهد آزادی بدون گناه توسط پلیس وحشی آمریکا هدف سه تیر قرار گرفت و عملا  به قتل رسید چرا مهر سکوت بر لبانتان زدید؟ شاید نگران ابطال گرین کارتتان بودید؟ حیا کنید و موقعیت کشور را درک کنید و آب به آسیاب دشمن نریزید. اگر وجدان و غیرت دارید که بعید می دانم...؟! به هر چه می پرستید سوگند که شما برای کشته شدگان هواپیما متاسف نیستید بلکه خواسته اربابتان را مد نظر قرار می دهید.!

0935—0912 و 3949—0912

روز چهارشنبه 98/10/25 رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت که بطور زنده پخش می شد ابتدا با حمله به شیطان بزرگ و اروپا مردم را امیدوار کرد ولی لحظاتی بعد متاسفانه یکی از نهادهای قانونی کشور را به خاطر انجام وظایف ذاتی خود زیر سوال برد! به ایشان عرض می کنم اگر جنابعالی به جای آیت الله جنتی باشید نماینده و کسانی که افطاریشان را در سفارت انگلیس خبیث باز می کنند با دشمنان تابلودار نظام سلفی می گیرند، اختلاس و سرقت و موارد مالی غیر مشروع در پرونده دارند و... اینها را تایید می کردید؟! انصاف چیز خوبی است! راستی چرا در سخنان تان یک کلمه از حضور خیانت بار سفیر و عنصر نامطلوب انگلیس در جمع سوءاستفاده کنندگان از واقعه سقوط هواپیما نگفتید؟

شکیبا

سه استان پهناور در جنوب شرق کشور زیرآب رفته و صدها هزار نفر از هم وطنان آواره شده و نیاز به آب و غذا دارند. تاکنون چند نفر کشته شده اند. برای یک بار هم که شده آقای رئیس جمهور به منطقه بیاید و یک شب را با سیل زده ها به صبح برساند.

اسدی- گیلان و 4821—0911

در دروغ بودن ادعای دلسوزی یک عده شیاد فرصت طلب برای جان باختگان حادثه سقوط هواپیما همین بس که با گذشت 72 ساعت از این حادثه غمبار مشغول

عیش و نوش معمول خود بودند ولی با پذیرش مسئولیت این حادثه از سوی سپاه ناگهان با هدف بهره برداری شیطانی چهره عزا به خود گرفتند. بنویسید احمق خودشان هستند. مردم گول نمی خورند.

3104—0912

تعدادی افراد مزدور شبانه جلوی مردم را در خیابان گرفته و از آنان می خواستند که علیه نظام شعار بدهند و در صورت مخالفت اقدام به ضرب و جرح مردم می کردند. پستی این جماعت به جای رسیده که با ایجاد ترس در مردم می خواهند خود را ثابت کنند ولی بیشتر مورد تنفر ملت قرار خواهند گرفت.

3107—0902

اگر کسی ایرانی باشد عکس قهرمان ملی و حتی فرا ملی کشورش یعنی شهید سردار سلیمانی را شبانه پاره نمی کند. معلوم است که این افراد مزدور بیگانه هستند. ولی بدانند ارباب شان آمریکا حالا حالاها باید بابت تحقیر شدن موشک باران پایگاه عین الاسد در عراق خون گریه کند.

2770—0912

دولت ایران سفیر خلافکار انگلیس در کشورمان را اخراج نمی کند ولی دولت انگلیس بدون هیچ دلیلی اقدام به احضار سفیر ایران در آن کشور می کند. قاعده قدرت این است که وقتی نزنی می خوری.

4108—0913 و 8853—0912

جماعت سلبریتی ها که از معجون اهدایی ملکه انگلیس مست شده اند و به دستور ارباب خود شمع روشن می کنند و اشک تمساح می ریزند چرا برای نجات سیل زده های سیستان و بلوچستان مانند بسیجیان و نیروهای مردمی در منطقه حضور پیدا نمی کنند؟

8130—0992