آرشیو شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۴
شهرستان ها
۷

پزشک البرزی 110 مدرسه در کشور می سازد

کرج - خبرنگار کیهان : مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز اعلام کرد که دکتر محمدرضا اسپرورین از خیرین البرز ساخت 110 مدرسه را در مناطق محروم کشور برعهده گرفت.

محمد دلاوریان ، با بیان اینکه به تازگی تفاهم نامه ساخت این 110 مدرسه در وزارت آموزش و پرورش امضا شده است، خاطرنشان کرد: این  فضاهای آموزشی با همکاری سازمان نوسازی مدارس در 110 منطقه محروم کشور با استفاده از آخرین استانداردها و فناوری روز ساخته می شود. با  ساخت این مدارس بیش از هفت هزار دانش آموز از فضای مناسب و ایمن تحصیلی برخوردار می شوند. دلاوریان  با بیان اینکه این پزشک نیکوکار البرزی عضو هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و رئیس مجمع خیرین استان البرز  را عهده دار است ، گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز البرز  به دلیل جذب کمک های بیشتر و انجام تعهدات خود سال گذشته رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

دلاوریان عنوان کرد: استان البرز با جمعیت دانش آموزی 500 هزار نفر با کمبود فضای آموزشی روبرو است به گونه ای که بیشترین تراکم دانش آموزی کشور را در کلاس های درس این استان می توان دید.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز در این استان در قالب 9 جشنواره متعهد شدند که 170 میلیارد تومان برای ساخت مدرسه اختصاص دهند.