آرشیو شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸، شماره ۹۶۸۷
ورزشی
۱۱

گوناگون

طارمی به پورتو می رود

 مهدی طارمی بعد از جدایی از تیم الغرافه راهی فوتبال اروپا شد و به تیم ریوآوه پرتغال پیوست.  طارمی درمدت حضور چند ماهه خود درپرتغال عملکرد قابل قبولی داشت و حالا این بازیکن ایرانی درآستانه انتقال به تیم مطرح پورتوقراردارد.    

علیزاده: استقلال به آرامش نیاز دارد

مهاجم پیشین استقلال گفت: فرهاد مجیدی باید مراقب حاشیه ها باشد تا بتواند استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند. علی علیزاده گفت: فرهاد ازاستقلال است و او شناخت خوبی از این تیم دارد. مجیدی سال ها دراین تیم  بازی کرده و با اتفاقاتی که دراین تیم رخ می دهد بیگانه نیست.     

گام بلند هندبال در آسیا

تیم ملی هندبال ایران اولین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا با اختلاف 32 گل برابر نیوزلند به برتری رسید.دراولین مسابقه روزدوم نوزدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی دیدارهای جهانی در کویت، تیم ملی هندبال کشورمان دیروز به مصاف تیم نیوزلند رفت و موفق شد با نتیجه 53 بر21 به پیروزی برسد.    

 مرادی فاتح جام هرمز شد

 مسابقه دوی ماراتن جام هرمز با حضور90 دونده ازسراسرکشور درجزیره هرمزو با استقبال گرم اهالی این منطقه برگزار شد و در پایان این رقابت محمدجعفر مرادی ازتهران به مقام قهرمانی رسید.    

 نقشه برای حفظ نیمار

پاری سن ژرمن درتلاش است با گران ترین فوتبالیست کنونی جهان قراردادش را تمدید کند. پاریسی ها فشارزیادی را تحمل کردند و اجازه ندادند نیمار به بارسلونا بازگردد. اکنون بعد از گذشت چند ماه نقشه می کشند به چه نحوی با گلزن برزیلی ادامه همکاری دهند.    

گرامی پور در لیگ آرژانتین

ملی پوش بسکتبال ایران برای ادامه فصل حرفه ای خود، راهی لیگ آرژانتین شد.آرون گرامی پورکه فصل حرفه ای خود را با تیمی درلیگ تایوان شروع کرده بود، با پایان کارش دراین لیگ به آرژانتین رفت.    

رشفورد خواهان بازی شد

 رشفورد باوجود مصدومیت خواهان بازی برای منچستریونایتد مقابل لیورپول است.مصاف دو حساس این دو تیم از هفته بیست و سوم لیگ برتر در ساعت 20 فردا شب انجام خواهد شد.    

توقف شهرخودرو در بوشهر

 نخستین دیدارازهفته هفدهم لیگ برتردیروز بین تیم های شاهین بوشهر و شهرخودرودر بوشهربرگزار شدکه این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.شهرخودرو با این تساوی 29 امتیازی شد ودررده ششم باقی ماند.