آرشیو شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۴
ورزشی
۹

پولادگر: شهیدان، شناسنامه نظام اسلامی و ملت ایران هستند

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: شهیدان، شناسنامه نظام اسلامی و ملت ایران هستند و باید تلاش کنیم جوانان ما اسطوره های خود را بهتر و بیشتر بشناسند.

پنجمین مراسم یادواره شهدای تکواندو سراسر کشور و تجلیل از خانواده معظم شهدای تکواندو کرمان با عنوان «قهرمان ماندگار»، عصر پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولین لشگری، کشوری و خانواده معظم این شهیدان بزرگوار برگزار شد. در این مراسم از خانواده معظم 10 شهید شاخص تکواندو کرمان، شهیدان محمد علی خواجه، سعید بنی آزاد، مصطفی پورمحی آبادی، سیدجعفر هاشمی، فرزین حسین خانی، علی حسین خانی، نورالله داوند، سیدحیبیب الله علیزاده، غلامرضا لنگری زاده و جواد عسکری با عنوان «قهرمان ماندگار» تجلیل به عمل آمد.

سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه این مراسم، اظهارداشت: خدا را شاکریم در رشته ای خدمتگزار مردم هستیم، که بیش از 500 شهید را در راه حفظ امنیت و آرامش کشور، تقدیم کرده است.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور با اشاره به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: شهید سلیمانی یک اسطوره در جهان اسلام و یک شهید کم نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی است. دشمن برای اینکه این سردار رشید را از ما بگیرد بی پرده به میدان آمد. این بزرگان، اسطوره ها و شناسنامه نظام اسلامی و ملت ایران هستند و باید تلاش کنیم جوانانمان اسطوره های خود را بهتر و بیشتر بشناسند. امیدوارم روزی نشود که ما این انسانهای وارسته را در کوچه پس کوچه های ذهنمان فراموش کنیم. وی تاکید کرد: برگزاری مراسم هایی به منظور شناساندن این بزرگان به جوانان و زنده نگه داشتن نام و خاطره این عزیزان، وظیفه ما در فدراسیون تکواندو، به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ اسلامی است.