آرشیو پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸، شماره ۳۶۱۹
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

نوبت گرفتن برای ویزیت پزشکان متخصص در درمانگاه های تخصصی بیمارستان های دکتر علی شریعتی و دکتر غرضی که یکی در جنوب و دیگری در شمال شهر اصفهان قرار دارند و به تعداد بسیار محدود و کم و اغلب فقط صبح ها در آنجا حضور دارند، فقط از طریق شماره گیری به وسیله تلفن و برای دارندگان اینترنت امکان پذیر است؛ آن هم باید از ساعت 8 تا10 صبح روز قبل انجام شود که با اشغال بودن مکرر تلفن اعلام شده و کثرت بیماران نیازمند به این پزشکان محترم و دارو و درمان تخصصی، با وجود تلاش فراوان و صرف وقت برای شماره گیری و پرشدن تعداد بیماران در همان چند دقیقه اول وقت تماس تلفنی، این کار عملا امکان پذیر نیست؛ بنابراین مسئولان باید راه عملی دیگری پیدا کنند.

محمود بلیغیان - اصفهان

سهم ما از بی پولی! بی کاری، بدهکاری و مشکلات اقتصادی باعث شده خانه نشین شوم و روزی نیست که صدای فروشندگان دوره گرد را نشنوم. چه کنیم که مشکلات اقتصادی و گرانی به ما اجازه نمی دهد تا در جای خوش آب و هوا و دنج خانه بخریم و مانند مسئولان در آرامش زندگی کنیم و از شنیدن صدای ناخوشایند سبزی فروش سمج با وانت سفیدرنگش و میوه فروش و سمساری ها در امان باشیم! اگر باور ندارید فقط یک ساعت، نه کمتر و نه بیشتر به محل سکونت ما مراجعه کنید تا بیشتر به این مشکل پی ببرید. نشانی ما تهران، خیابان سیرجان، انتهای کوچه عسگری و رازی شرقی (منطقه 14، ناحیه 1) است. از چند طرف در محاصره آلودگی صوتی قرار داریم!

اکبر از تهران

گلایه از کم فروشی و گران فروشی: چرا بیشتر مواد غذایی و خوراکی به جای اینکه در بسته های نیم یا یک کیلویی بسته بندی شده و به فروش برسند، در بسته های 400 و 900 گرمی است؟ از اینها که بگذریم، قیمت یک بسته پنیر 400 گرمی 9هزار تومان است. مردم برای خوردن یک صبحانه ساده مجبورند هزینه بالایی بپردازند. چرا برای کاهش قیمت ها کاری از سوی دولت انجام نشد؟

دانیال خوش سیرت