آرشیو دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۶
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

بازتاب خطبه های امام خامنه ای در نماز جمعه تاریخی 27 دی امسال در رسانه های دنیا شگفت انگیز بود. خود این حرکت یعنی اقامه نماز جمعه به امامت ولی امر مسلمین به یک خبر مهم و معنادار تبدیل شد.

0049—0911

با نگاهی به عکس العمل روزنامه های زنجیره ای شنبه 98/10/28 می توان اشتراک آن ها را در سانسور جمعیت میلیونی بیرون از شبستان بزرگ مصلی را مشاهده کرد. آن ها تنها به عکسی از حضرت آقا بسنده کرده بودند! اصولا حضور حماسی مردم در نمازهای جمعه، راهپیمایی های مثل 22 بهمن، 13 آبان، 9 دی، تشییع ده ها میلیونی در شهادت سیدالشهدای مدافع حرم و... برای این ها سنگین است و با غیظ و غضب، آن ها را سانسور می کنند.

8688—0938

حضور حماسی مردم مقاوم ایران در نمازهای جمعه و راهپیمایی 27 دی ماه 98 برای چندمین بار بعد از ترور ناجوانمردانه سیدالشهدای مقاومت سردار سلیمانی و ابومهدی و همراهانشان ثابت کرد که کاسه لیسان داخلی استکبار مثل همیشه به کاهدان زدند و خیلی ضعیف تر و حقیرتر از آن هستند که توان ضربه زدن به انقلاب و نظام را داشته باشند. به یاری خداوند مردم قاطع ترین پاسخ را به این جریان کور و خود فروخته داخلی در انتخابات اسفند خواهند زد.

سید مجتبی مداین- تبریز

رئیس جمهور دلقک آمریکا پس از شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی خیلی حرف های مفت می زد و ایران را تهدید می کرد ولی پس از سیلی مستحکم سپاه در عین الاسد، سر جای خود نشست و ادعای صلح طلبی کرد در دنیای امروز اگر قوی نباشی تو را می خورند و قورت می دهند و تحقیر می کنند... پس باید قوی شد و دشمن را سرجایش نشاند!

9871—0912

افتخار می کنم که در نظام جمهوری اسلامی و تحت زعامت امام خامنه ای(مدظله العالی) زندگی می کنم که در تلاشند تا قوانین اسلام را اجرا کنند و در مسیر حرکت انبیاء و اهل بیت(ع) گام بردارند. هر چند در یک جامعه 80 میلیونی مشکلات و گرفتاری هایی نیز هست که بعضا خودمان با انتخاب های غیرکارشناسی به وجود آورده ایم. خدا را شاکریم که کشورمان در زمانی که استکبار جهانی برای حضورش در ایران حق توحش می گرفت امروز به اقتداری رسیده که پایگاه های شیطان بزرگ را درهم می کوبد و او از پاسخ دادن واهمه دارد و لعنت و نفرین بشریت بر کسانی که با توهین به ملت، نظام و عکس شهید سرافراز سلیمانی عزیز به دنبال تسکین آلام شیطان بزرگند که از ایران سیلی خورده است!

علیمردانی

وقتی آقای رئیس جمهور اعتقادی به اقتصاد درو ن زا ندارد و اعلام می کند بدون نگاه به خارج کاری بلد نیست ارائه صدها راه حل اقتصادی به این دولت فایده ای ندارد.

1739—0911

تا به حال دیده و شنیده نشده که مدعی ابرقدرتی جهان از یک کشور غیر ابرقدرت چنان سیلی بخورد و جرات مقابله هم نداشته باشد و چنین ذلیل و زبون شود و ابهت او شکسته شود. قابل توجه دولتمردانی که به دنبال سازش با این شیر بی یال و دم هستند!

3356—0919

کسانی که آلت دست شیطان بزرگ قرار گرفته و به عکس سردار مهربان و شهید سرافراز اهانت کردند فردای قیامت را اگر باور دارند چه پاسخی خواهند داد؟ ملت مماشات با این افراد بی بهره از کمترین نشانه های انسانیت را برنمی تابد.

توکلی- الیگودرز

کاشف به عمل آمده تعدادی از هنرپیشه هایی که از جشنواره فجر استعفا کرده اند بازیگرانی هستند که دعوت به بازی نشده اند و با این دروغ خواسته اند مطرح و دیده شوند تعداد اندکی هم با سر و سری که با ضد انقلاب خارج از کشور دارند چنین تصمیمی گرفته اند.

1758—0935

آمریکایی ها برای اغتشاش در ایران دلشان را به چند نفر خودفروخته و تعدادی سلبریتی های معلوم الحال خوش نکنند. ما جوانان آذربایجان پای نظام و ولایت ایستاده ایم و خود را فدای سپاه پاسداران سرافراز می کنیم.

6905—0914

مردم در شرق کشور با عوارض سیل درگیر هستند و زندگی شان زیر آب رفته ولی آقای رئیس جمهور به جای اینکه از موقعیت و اختیارهای خود برای گره گشایی از زندگی مردم استفاده کند مشغول دو قطبی سازی کاذب و اعتراض به نهادهای قانونی شده است.

6595—0919

حدود 200 کشور در روی کره زمین وجود دارد اما نمی دانم چرا دولتمردان سوزن شان روی مذاکره و امتیاز دادن به چند کشور بدنام غربی، گیر کرده است و اسم کارشان را ارتباط با دنیا می گذارند! چرا مسیر مذاکره و تعامل با دیگر کشورهای جهان را در پیش نمی گیرند؟!

8098—021

مسئولین امر به جان هرکسی که دوست دارند برای نجات جوانان کشور از مفاسد اینستاگرام فکری بکنند. این شبکه به ابزار جاسوسی دشمن تبدیل شده است. چرا هیچ مسئولی احساس مسئولیت نمی کند؟

3516—-0935

روز موشک باران پایگاه آمریکا در عین الاسد در عراق، در تقویم رسمی کشور به عنوان روز غلبه بر استکبار جهانی ثبت شود.

9957—-0912

رئیس جمهور که زبان دنیا را بلدند مشکلات فدراسیون کشتی را هم حل کنند؟

مشایخی

برجام و محتویات آن یک اشتباه از سوی حامیان مذاکره با آمریکا بود. چرا باز هم اسرار دارند چنین اشتباه بزرگی را ادامه دهند در حالی که از دستاوردهای برجام تا به حال چیزی جز تحریم نصیب مردم نشده است.

3161—-021

از سال 96 تا امروز خبر حمایت از پیام رسان های داخلی را خوانده ایم اما در عمل فقط تقویت تلگرام و اینستاگرام صورت پذیرفته است؟ پشت پرده این توطئه کثیف چه کسانی هستند؟!

همتی

از مسئولان امر درخواست می شود برای رونق کسب و کار و تولید در قائم شهر و دیگر شهرهای استان مازندران، تحرکی از خود نشان دهند تا با نیروهای جوان و آماده کار شاهد حرکت چرخ های اقتصاد استان باشیم. از مسئولین وزارت ورزش هم می خواهم با توجه به نیاز نسل جوان به مکان های ورزشی به اجابت این نیاز جوان های مومن قائم شهری نیز اهتمام ورزند.

عباس توکلی شهمیرزادی

مستاجرم، خودرویی هم ندارم، ولی یارانه معیشتی به حسابم واریز نشده است. احتمالا در ایامی که برخی دوستان و اقوام مبلغ اقساط خود را به حساب من واریز می کردند تا من قسط های آنها را پرداخت کنم یا کمک به خیریه را به حسابم واریز می کردند، مسئولین امر تصور می کردند که اینها درآمدهای من هست و با این تصور شاید برایم این یارانه را لحاظ نکرده اند. تقاضا دارم بررسی کنند و نسبت به پرداخت یارانه معیشتی ام مساعدت نمایند.

9613—-0912

 پاسخ روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان و خوانندگان مورخ 98/10/3 با عنوان «دولت اعلام  کرد عمره ثبت نام کنندگان برگزار خواهد شد بنده هم در نوبت هستم...» به اطلاع می رساند: با توجه به اینکه حدود 6/000/000 نفر که دارای اسناد ثبت نامی در بانک های ملت و ملی می باشند به عنوان متقاضی تشرف به عمره در نوبت هستند، قطعا هرگونه اتخاذ تصمیم و اقدام و برنامه ای در این خصوص متناسب و همسو با سیاست های کلان کشور در این حوزه خواهد بود.»