آرشیو دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۶
ورزشی
۹

هدف اصلی AFC مسابقات انتخابی جام جهانی است

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال می گوید مسئولان AFC با ترفند گرفتن میزبانی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال این هستند بازی ایران و بحرین در مقدماتی جام جهانی در کشور ثالث برگزار شود.

محمد دادکان در تازه ترین صحبت های خود با خبرگزاری ایسنا اظهار داشت: آنها که تصمیم گرفتند نمایندگان ایران برابر رقبا در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی نکنند هدفشان تنها این نیست، آنها به دنبال این هستند که در دیدار ایران برابر بحرین مشکل ایجاد کنند چون بحرین با ایران هم گروه است و می خواهند کاری کنند که تیم ملی بحرین برای بازی به تهران نیاید. الان نباید به فکر موضوع باشگاه ها باشیم بلکه از الان باید به فکر چاره باشیم که در دو دیدار حساس مقدماتی جام جهانی تیم ملی بتواند از رقبای خود میزبانی کند. آنهایی که تصمیم گرفتند باشگاه های ما میزبان نباشند هدفشان همان بازی های مقدماتی جام جهانی است چون می خواهند از گروه ما بحرین و عراق به دور بعد صعود کنند. باشگاه های ما هیچ کدام نمی توانند در آسیا به قهرمانی برسند چون واقعا کار سختی است اما تیم ملی ما شانس دارد به جام جهانی برود و مردم ایران را خوشحال کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا را سیاسی قلمداد می کند یا خیر گفت: بله! این تصمیم سیاسی است چون کشور ما امنیت دارد و بازی های خیلی مهمی را هم می تواند برگزار کند.