آرشیو دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸، شماره ۷۲۶۰
اقتصادی
۹

توئیتر

 توئیتر روز گذشته پر بود از اظهار نظر در مورد آفلاتوکسین شیر. کاربری نوشت: طبق معمول مسئولی در مورد بهداشتی نبودن محصولی هشدار داد و سیل تکذیب ها بعد از آن راه افتاد. اما بیچاره مصرف کنندگان، آخر نفهمیدیم شیر بخوریم یا نخوریم؟ اکانت دیگری هم پرسید:آیا واقعا تولید کنندگان شیر چنین کاری می کنند؟

 کاربر دیگری با اشاره به شکایت انجمن صنایع لبنی کشور از عوامل تهیه برنامه آفلاتوکسین نوشت: قضیه مخلوط کردن لبنیات با روغن پالم هنوز در ذهن ما مبهم است که آفلاتوکسین هم به آن اضافه شد. نظارت بر تولیدات چگونه است؟

 کاربر دیگری نوشت: اینکه بدون سند و مدرک و با نظر شخصی به مردم بگویید شیرنخورید مصداق چیست؟ چرا مردم رو می ترسونید؟ ماجرای ذرت رو هم اشاره میکنن که بگن راست میگن! حال اونکه بارها گفته شد اصلا ذرت فاسدی وارد بازار نشده است.

 تحویل جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است. کاربری نوشت: آخر معلوم نشد جعبه سیاه هواپیما الان کجا است؟ مسئولان سازمان هواپیمایی در خصوص جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی اظهارات متفاوتی دارند. با وجود آنکه روز گذشته حسن رضایی فر، مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی ایران گفته بود که جعبه سیاه با درخواست تیم تحقیقات اوکراین به این کشور خواهد رفت، اما همین مقام مسئول دوباره در اظهارنظری دیگر گفت فعلا هیچ برنامه ای برای ارسال آن نداریم!

 بارش برف هم بازتاب های مختلفی در بین کاربران توئیتر داشت. یکی از کاربران شادی خود از بارش برف را ذخیره آب عنوان کرده و نوشت: افزایش ذخایر آب به خاطر بارش برف شادی پنهانی است که بیشتر مردم دارند.