آرشیو دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸، شماره ۵۵۸۱
حوادث
۱۹
تلنگر

شلیک به زندگی بعد از دعوا با پدر

پسر 20 ساله بعد از اختلاف و دعوا با پدرش با شلیک گلوله به سر خود، به زندگی اش پایان داد.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، ساعت 14 و 32 دقیقه شنبه 28 دی امسال یکی از ماموران کلانتری خزانه با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از تیراندازی مرگباری در خانه ای در محله خزانه خبرداد.

همزمان با حضور بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در این خانه و بررسی های اولیه در آنجا مشاهده کردند پسر 20 ساله ای بر اثر اصابت شلیک گلوله به ناحیه سر، فوت شده است. همچنین وجود گاز باروت روی دست راست جوان فوت شده و آثار سوختگی روی دستش نشان می داد به احتمال قوی او به خودش شلیک کرده و به زندگی اش پایان داده و ساعاتی از مرگ این جوان می گذرد. پس از هماهنگی قضایی جسد پسر 20 ساله به پزشکی قانونی منتقل شد.   در این مرحله پرونده ای در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ وی آغاز شد. ماموران ابتدا به تحقیق از والدین جوان فوت شده پرداختند که معلوم شد آنها بیرون از خانه بودند و زمانی که بازگشتند، با جسد پسر 20 ساله شان رو به رو شده اند.

پدر خانواده در تحقیقات گفت: در میدان میوه تره بار تهران کار می کنم و مغازه میوه فروشی دارم. پسرم هم با من در مغازه کار می کرد، اما مدتی بود که با هم دچار اختلاف و درگیری شده بودیم و حتی او در مغازه ام چند بار بعد از آن که با من جر و بحث کرده بود تهدید کرد سرانجام خودش را می کشد و به این زندگی پایان می دهد. روزی که او خودش را با شلیک گلوله کشت من در محل کارم بودم و همسرم برای خرید بیرون از خانه رفته بود. زمانی که همسرم به خانه بازگشت با جسد پسرمان رو به رو شده و موضوع را به من اطلاع داد.

تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده در پلیس آگاهی ادامه دارد.