آرشیو یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸، شماره ۳۶۲۱
حوادث
۱۱

قتل مرد جوان در رقابت عشقی

منبع: شرق

کارآگاهان جنایی راز قتل پسری افغان را که قربانی رقابت عشقی شده بود، فاش و متهم را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار ما، کارآگاهان جنایی روز شنبه دو هفته پیش از کشف جسد مردی جوان در پارک چیتگر مطلع شدند و به آنجا رفتند. آنها مشاهده کردند جوانی افغان که 27 سال داشت بر اثر اصابت سنگ به سرش و همچنین خفگی جان باخته است. فردی که پلیس را از واقعه مطلع کرده بود، گفت: من در حال عبور از این محل بودم که جسد را دیدم اما اطلاعات بیشتری ندارم.

ماموران در لباس های مقتول یک کارت ویزیت پیدا کردند که احتمال دادند مربوط به محل کار این مرد است. کارآگاهان سراغ صاحب کار مقتول رفتند اما این مرد نیز از ماجرای قتل ابراز بی اطلاعی کرد.

کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات خود را روی روابط شخصی مقتول متمرکز کردند و فهمیدند او با زنی افغان در ارتباط بود و آنها بارها با هم مکالمه تلفنی داشتند. ماموران سراغ این زن رفتند و وقتی از او بازجویی کردند به راز قتل پی بردند. زن جوان به ماموران گفت: من با مقتول دوست بودم. هم زمان با مردی به نام سعید هم ارتباط داشتم. سعید بعد از مدتی از دوستی من و مقتول مطلع شد و تصمیم گرفت انتقام بگیرد. به همین دلیل سراغ او رفت و او را به قتل رساند.

افسران جنایی بعد از اینکه از جزئیات این واقعه مطلع شدند، توانستند سعید را در یک قرار صوری دستگیر کنند. سعید وقتی تحت بازجویی قرار گرفت ابتدا ارتکاب جنایت را انکار کرد، اما در ادامه وقتی همه شواهد را علیه خودش دید، گفت: از قبل با مقتول درگیر شده و به او تذکر داده بودم کاری به زن افغان نداشته باشد، اما او دست بردار نبود. روز حادثه با هم قرار گذاشتیم تا صحبت کنیم اما مشاجره بین ما درگرفت و او اصرار داشت من باید آن زن را رها کنم. در نهایت وقتی خیلی عصبانی بودم، او را کشتم و فرار کردم.

بنا به این گزارش، متهم در حال حاضر در بازداشت است.