آرشیو سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۷
حوادث
۱۰

انهدام باند دزدان رایانه خودروهای وارداتی

رئیس کلانتری 102 پاسداران از دستگیری سه سارق رایانه خودروهای وارداتی و یک مالخر در محله پاسداران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد باقر قدم زاده گفت: در پی اعلام گزارش های متعدد مبنی بر سرقت رایانه خودروهای وارداتی، ماموران موفق شدند اطلاعات خودروی سارقان که سمند سفید رنگ بود را به دست بیاورند. بعد از انجام گشت زنی های هدفمند بامداد شنبه گذشته خودروی مورد نظر دور میدان اختیاریه و در حالی شناسایی شد که راننده آن روی صندلی خوابیده بود.

قدم زاده افزود: ماموران پس از بیدار کردن راننده آن، مشاهده کردند روی صندلی کنار راننده یک دستگاه رایانه خودرو و ابزار آلاتی وجود دارد که راننده خودرو با سردرگمی و شوکه شدن سعی داشت با داستان سرایی از دست پلیس فرار کند اما ماموران قبل از هر گونه اقدامی وی را دستگیر کردند. وی اظهار داشت: این متهم سابقه دار اعتراف کرد که همراه با دو تن از دوستانش رایانه خودروهای وارداتی را سرقت می کرده و آنها را در منطقه شوش به مرد جوانی به قیمت یک میلیون تومان فروخته اند.

رئیس کلانتری 102 پاسداران با اشاره به دستگیری هر دو همدست سارق گفت: مالخر رایانه های سرقتی نیز دستگیر شد و متهمان به سرقت 15 فقره کامپیوتر خودروهای کره ای و وارداتی، پنج رایانه سمند و پژو پارس، سه باطری و دو رادیاتور خودرو در مجموع به 25 فقره سرقت اعتراف کردند که ارزش اموال کشف شده از متهمان 60 میلیون تومان است.