آرشیو سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۸۲
زندگی
۱۳

حق با شماست

# اتوبوس_دودزا

بابایی از شهرقدس: اتوبوس های میدان آزادی به شهرقدس فرسوده و دودزا هستند و نیاز به تعویض با اتوبوس های نو دارند.

# سیروس_ترافیک

عباسی از تهران:  جولان موتورسیکلت های باری و مسافربر در چهارراه سیروس باعث افزایش ترافیک و سد معبر در این خیابان می شود. لطفا به این موضوع رسیدگی شود.

 # دلار _کسب و کار

چشمی از تهران: جهش ناگهانی و دائم قیمت دلار باعث به هم ریختن امنیت اقتصادی کسبه و بازار شده است و سطح معاملات را به کمترین حد رسانده است.

 # اینترنت _گرانی

طیار از بابل: اپراتورهای تلفن همراه هر چند مدت و به صورت نامحسوس قیمت بسته های اینترنت را گران می کنند و باعث افزایش هزینه شهروندان می شوند، چرا وزارت ارتباطات به این تخلفات رسیدگی نمی کند؟

 # بازار_ تابلو

دلاور از تهران: بازارهای داخلی و سرپوشیده 15خرداد فاقد تابلوهای راهنما هستند و شهروندانی که با این بازارها آشنایی ندارند، سردرگم می شوند.

 # کرایه_خودرو_ برقی

شجاعی از تهران: کرایه خودروهای برقی داخل بازار که ابتدا رایگان بودند بسیار گران است و با توجه به مسافت کوتاه بهتر است نرخ این خودروها تعدیل شود.

 # بورس_ضرر

خیری از اصفهان:  وضعیت بازار بورس با توجه به اتفاقات این اواخر بسیار ناپایدار و خراب شده است و سهامداران ضرر هنگفتی را متقبل شده اند. از دولت محترم درخواست می شود حمایت بیشتری از سهامداران انجام دهد.

 # روستا _مشکلات

زند از بابل:  به علت زیرساخت نامناسب در روستاهای شهرستان بابل و بابلکنار هر بار یک خسارت به مردم وارد می شود. یک بار لوله های آب سوراخ می شود، یک بار برق رسانی به مشکل برمی خورد و قطعی تلفن نیز دائم شده است. چرا به این وضع رسیدگی نمی شود؟