آرشیو سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۸۲
زندگی: سلامت
۱۴
کلینیک اورولوژی

شاک ویو؛ درمان نوین در اختلالات اورولوژی

دکتر سلمان اسلامی

شاک ویو یکی از درمان های جدید مورد استفاده در بیماری های اورولوژی مثل اختلالات نعوظ و ناتوانی جنسی، التهاب مزمن پروستات و بیماری پلاک پیرونی است. بیماری پلاک پیرونی نوعی اختلال نعوظ در مردان محسوب می شود که به مرور باعث ایجاد درد و کجی در آلت تناسلی شده، مشکلات روحی - روانی متعدد برای فرد ایجاد کرده و فرد به صورت کامل توان جنسی خود را از دست می دهد.

مکانیسم اثر این روش درمانی، با استفاده از انرژی مکانیکی و تولید امواج مخصوص است که با ایجاد تغییرات بافتی و رگ سازی می تواند مشکلات زمینه ای را برطرف کند.

جلسات درمانی بر اساس اختلال اولیه بین 6تا 12 نوبت باید تکرار شود که هر جلسه به طور متوسط 20 تا 30 دقیقه زمان می برد.

فرآیند این روش درمانی، کاملا بدون درد است و بیمار طی جلسه درمان به راحتی دراز می کشد.

در اختلالات نعوظ، با تکرار جلسات درمانی، رسوب پلاک های عروقی از بین می رود و با بهبود خونرسانی آلت و تقویت جدار عروق، عملکرد نعوظ بهبود می یاید.

در عفونت مزمن پروستات، این دستگاه با ایجاد التهاب در بافت، باعث تشدید خونرسانی و افزایش سلول های التهابی بدن در پروستات می شوند و به ریشه کنی عفونت کمک می کند.

در بیماری پلاک پیرونی که بافت های غیرطبیعی، جایگزین بافت مرتجع آلت می شود و فرد دچار انحنا و کجی آلت، اختلال نعوظ و درد حین نعوظ می شود. با استفاده از این روش می توان پیشرفت بیماری را متوقف کرد و عملکرد نعوظ را بهبود داد و ظاهر کج آلت را نیز در کنار سایر روش های درمانی بهبود داد.

در مجموع این روش درمان نوین در اختلالات اورولوژی بسیار موثر و راضی کننده و بدون عارضه است.