آرشیو چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۸
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

جمعیت چند ده میلیونی در تشییع پیکر مقدس سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و حضور حیرت انگیز مردم تهران در نماز جمعه آن هم در آن هوای سرد، از هزار موشک و هزار حمله به عین الاسد برای دشمن کوبنده تر بود. این ایام الله را قطعا در کتاب های تاریخ نسل های بعدی خواهند نوشت. درود و سلام خداوند بر شهدا و این ملت فهیم، با بصیرت و یوم الله آفرین. خداوند از عمر ناقابل ما بکاهد و بر ثانیه ثانیه های عمر امام امت خامنه ای عزیز بیفزاید تا ان شاءالله این پرچم را به صاحب اصلی انقلاب تحویل نماید.

8688—0938 و 2846—0935 و 8660—-0936

سید حسن نصرالله عزیز می گفت در جنگ 33 روزه به سردار سپهبد شهید سلیمانی گفتم کمی بخوابیم در پاسخ گفت ان شاءالله پس از شکست رژیم جعلی و کودک کش! این نوع نگرش ها نجات بخش کشور است نه ساعت کار 9 صبح تا 4-5 عصر یک مسئول مهم!

وحیدی و زینبی

برخی مسئولین دولتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را زیر سوال بردند ای کاش اخلاص، صداقت و ولایتمداری را از سردار دل ها سپهبد شهید سلیمانی و شهامت را از سردار حاجی زاده یاد می گرفتند!

مشایخی

دولت جنایتکار آمریکا و ایادی اروپایی اش و نوچه های منطقه و پادوهای داخلی آنها بدانند هرگز نمی توانند به جایگاه ممتاز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افکار عمومی ملت ایران خدشه وارد کنند. امپریالیزم و صهیونیست ها نفهمیده اند که این اقیانوس خروشان انقلاب اسلامی است که سلیمانی پرور است و سلیمانی های دوران، قدس شریف را آزاد و تروریست های آمریکایی را با خفت و خواری از منطقه بیرون خواهند کرد.

نوربخش- مشهد مقدس

دولت خبیث آمریکا با نهایت بزدلی اقدام به ترور شخصیت بین المللی و شناخته شده مقاومت کرد که نقش کلیدی در به شکست کشاندن توطئه تروریستی تکفیری داعش که به اعتراف وزیر خارجه اسبق آمریکا توسط آمریکا برای بدنام کردن چهره اسلام ناب تشکیل شده بود داشت. شیطان بزرگ از روبه رو شدن مستقیم با سردار دل ها واهمه داشت به همین علت دزدانه و از روی عجز دست به جنایتی زد و حالا از سایه و شبح حاج قاسم لرزان است و روح مطهر سردار شهید آنها را در این سرگردانی و تحیر ان شاءالله به بدبختی و خواری خواهد کشاند. ضربه و سیلی سپاه با به آتش کشیدن عین الاسد بزرگ ترین ضربه حیثیتی نظامی را به آمریکا وارد کرد که در قرن اخیر بی سابقه است.

0291—-0918

یادداشت روز آقای محمد ایمانی، مهندسی قدرت در مکتب سلیمانی... خواندنی بود. دستشان درد نکند. البته که دل را می سوزاند.

6960—-0936 و 0049—0911

روزنامه شرق نوشته اگر منتقدین دولت بلدند بدون تعامل با دیگر کشورها اقتصاد کشور را رشد دهند بیایند به دولت آموزش بدهند! عرض می کنم که بیش از 6 سال است  که همین کار را می کنند ولی متاسفانه گوش شنوایی در دولت برای شنیدن حقایق نیست و برخی ها نیز بدشان نمی آید ترامپ همان خطابی که به آل سعود ذلیل و پست می کند به این ها  نیز بکند؟!

8902—0914

بعد از سیلی محکم موشکی سپاه مقتدر به شیطان بزرگ و سرخورده شدن سران خائن آمریکا و اروپا چرا برخی از داخلی ها پیام ضعف به دشمن ارسال می کنند؟

7345—0912

بعضی از دولتمردانی که دلی پر عقده و کینه از سپاه دارند فضا را به خاطر سقوط هواپیمای اوکراینی مناسب دیدند تا به این نهاد مقدس و چهره های خدوم و مجاهد و فداکار آن از پشت خنجر بزنند و تاخیر سه روزه را مستمسک تخریب این نهاد قرار دهند. دقیقا همان کسانی که خودشان از پرونده ارز و سکه هیچ اطلاعی به افکار عمومی ندادند و نمی دهند!

نیک بین

دوران فعلی به برکت خون شهدایی چون شهید سلیمانی و شهید حججی دوران اقتدار انقلابی گری است. آن چیزی که باید تعطیل بشود و به حاشیه برود تفکر پوسیده و ناکارآمد غرب زدگی است.

7347—-0918

از آقای علی عسگری  رئیس رسانه ملی می خواهیم استقلال و اقتدار این رسانه را حفظ کرده و اجازه ندهد صدا و سیما به روابط عمومی دولت تبدیل شود.

4662—-0912

اگر چند کشور حاشیه خلیج فارس مانند ایران طرفدار مظلوم بودند اصلا اسرائیلی در کار نبود و این رژیم صهیونیستی از سال ها قبل برچیده شده بود. امیدواریم سر عقل بیایند و نوکری آمریکا را کنار بگذارند.

2805—-0916

قوه قضائیه مقتدرانه به فساد اقتصادی و مالی در کشور ورود کرده و به یاری حضرت حق نتایج مطلوبی هم گرفته است. اما نباید این ورود ذره ای از مسئولیت پذیری مدیران اقتصادی در این مبارزه کم کند.

6263—-0938

از سال 91 در مناطق محروم در خدمت آموزش و پرورش هستم، با این همه محرومیت و سختی، به جای اینکه در آذرماه، رتبه بندی جدید را اعمال کنند، رتبه بندی چند سال پیش را اجرا کردند! بسیاری از فرهنگیان به این رتبه بندی معترضند. شایسته است نمایندگان مجلس به این موضوع ورود کنند.

9789—-0915

در طول یک سال گذشته هنوز موفق به ثبت نام برای خرید خودرو نشده ام. عرضم این است که نهادهای نظارتی در این کشور با  دستگاه عریض و طویلی که دارند چه کار می کنند.

بخشی

پس از آن که مسئولین وزارت ورزش در برابر خواسته AFC  مبنی بر ورود بانوان به ورزشگاه مردان نرمش نشان دادند و حالا این نهاد که زیریوغ استکبار است گستاخ تر شده مسابقه فوتبال کشور را به بهانه واهی نبود امنیت در کشور به کشور ثالث حواله می دهد؟! نتیجه عقب نشینی در برابر قدرت های مستکبر همیشه این گونه است!

8853—0912

سلبریتی هایی که برای غربی ها خوش رقصی می کنند چرا در خصوص تظاهرات میلیونی زنان آمریکایی در مخالفت با رئیس جمهور این کشور حرفی به زبان نمی آورند و سکوت مرگبار گرفته اند؟

0220—0935

حکایت برخی سلبریتی ها که آقای رضا صفری در صفحه 8 کیهان 98/10/30 از آنان یاد کرده بود، واقعیت این روزهای این جماعت فرصت طلب بی سواد است.

طاهرنیا

آموزش عدالت طلبی و ایجاد روحیه ایثارگری به فرزندان خود در حالی که مسئولین و مدیران کشور مشی دنیا طلبی را در پیش گرفته باشند نتیجه ای جز ایجاد احساس دوگانگی، تردید و خدای ناکرده نومیدی در جامعه ندارد. تغییر در مدیریت اجرائی کشور از این عارضه جلوگیری خواهد کرد.

9219—0903

کشورهایی که مشکل نسل جوان دارند و کشورشان به سمت پیری می رود به جوانان برای فرزندآوری بسته های تشویقی می دهند ولی متاسفانه در کشور و نظام اسلامی به علت بی تدبیری ها که آخرین نمونه آن در موضوع کمک معیشتی بود عکس آن عمل کردند و به خانوارهای دارای تعداد بیشتر یارانه کمتری تعلق گرفت!

جلالی

دولت و مجلس برای بهبود وضعیت مردم مظلوم سیل زده سیستان و بلوچستان بودجه ویژه ای اختصاص دهد تا بخشی از محرومیت های استان به ویژه روستائیان کاسته شود.

5261—0918 و 3949—0912

یک سال است پسرم ازدواج کرده و مستقل زندگی می کند ولی هم یارانه او و هم یارانه بنده را قطع کرده اند. از آنجا که کارگزار کارهای چند نفر هستم و کارهای بانکی این افراد به نام من صورت می گیرد از دریافت یارانه معیشتی هم محروم شده ام. چگونه می توان این دولت را دولت تدبیر و امید دانست؟

اصلاحی

کارگر ساده ام و با دست فروشی برای پنج سر عائله ام امرار معاش می کنم ولی کمک معیشتی به ما تعلق نگرفته است. چرا؟ خدا نگذرد از کسانی که بی جهت و بدون دلیل قانونی حق مردم را ضایع می کنند.

میرعظیمی- تهران

مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی کفاف هزینه های سنگین زندگی آنان را نمی دهد. از طرف دیگر یکسان سازی حقوق معلولین انجام نگرفته و سهام عدالت امثال بنده پرداخت نشده است. چرا؟

3184—0937

پله برقی چهارراه میثم منطقه 14 تهران سمت شمال به جنوب بیش از دو هفته است خراب است از مسئولین امر درخواست می کنم برای سهولت تردد مردم به ویژه سالمندان نسبت به رفع مشکل اهتمام ورزند. متاسفانه طی چند ماه اخیر به نوبت این 4 پله برقی دچار نقص می شوند و قریب به یک ماه زمان می برد تا راه اندازی شوند. چرا این قدر تعلل؟!

طاهر و فرخ