آرشیو چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۸۳
ورزش
۴

حبیبی: به بازی با کره جنوبی امیدواریم

سرمربی تیم ملی هندبال مردان کشورمان بعد از برد روحیه بخش 28 بر 24 مقابل کویت (میزبان مسابقات قهرمانی آسیا) گفت: بازی سخت و نفس گیری بود و خوشحالم توانستیم به پیروزی برسیم. این تیم سرمایه گذاری خوبی را در یک سال گذشته روی هندبال خود انجام داده بود و این برد واقعا روحیه بخش بود.

علیرضا حبیبی افزود: در شرایطی مسابقه را بردیم که به دلیل شرایط میزبانی هزاران تماشاگر در سالن حضور داشتند. من در خیلی از کشورهای آسیایی حاضر بوده ام؛ اما تا کنون این تعداد تماشاگر را در سالن هندبال ندیده بودم. مردم به حدی به سالن آمده بودند که در سالن جا نبود و بسیاری از آنها مسابقه را از طریق مانیتور در بیرون سالن تماشا کردند. این مساله کار را برای ما سخت کرده بود. بازیکنان ما جوان هستند و در این شرایط حتی بازیکنان حرفه ای ما هم بازی احساسی انجام می دادند.

حبیبی سپس گفت: متاسفانه سجاد استکی در بازی مرحله اول برابر بحرین دچار کشیدگی پا شده بود و در بازی برابر کویت آسیب دیدگی اش بیشتر شد. به او در بازی با قطر استراحت دادیم تا به بازی فردا مقابل کره جنوبی برسد. بازی با قطر سخت بود و می دانستیم در برابر بهترین تیم هندبال آسیا کار دشواری داریم؛ اما برای ما کسب امتیاز از کره جنوبی خیلی مهم است.

تیم ملی هند بال ایران در دومین بازی از مرحله حذفی قهرمانی آسیا دیشب دربرابر تیم ملی قطر بهترین تیم آسیا قرار گرفت و مطابق پیش بینی ها، با نتیجه 31 - 25مقابل این تیم شکست خورد.

با  این حال بازی فردا مقابل کره جنوبی برای ایران شکل حیاتی پیدا کرد چون در صورت یک تساوی مقابل کره هم به نیمه نهایی خواهیم رسید.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان از 26 دی در کویت آغاز شده و تا 7 بهمن ادامه خواهد داشت.