آرشیو چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۸۳
ورزش
۴

هفته هفتم لیگ برتر والیبال و برگزاری دیدارهای معوقه

حساس مثل دیدار سپاهان و شهرداری ارومیه

دیدارهای معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری سه دیدار به پایان می رسد. پس از تعطیلی 50 روزه برای المپیکی شدن تیم ملی، حالا به سرعت بازی های معوقه در حال برگزاری است تا تکلیف این بازی ها مشخص شود و لیگ روی روال خودش بیفتد. البته این دومین روز بازی ها پس از برگزاری هفته ششم است. جایی که سایپایی ها موفق شدند شگفتی ساز شوند و نخستین شکست شهرداری ورامین را رقم بزنند.

امروز اما و در مهم ترین بازی های هفته هفتم سپاهان به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت. ارومیه ای ها که پس از جدایی کارخانه حالا با پیمان اکبری ادامه می دهند امروز مهمان سپاهان هستند؛ سپاهانی که در هفته ششم موفق شد نماینده مریوان را از پیش رو بردارد.در دیگر بازی مهم امروز کاله مازندران میزبان تیم سیرجان است.

سیرجانی ها که دستخوش تغییراتی شده اند از این پس با هدایت تندروان مسابقات را پیگیری خواهد کرد.تیم شهروند اراک نیز این هفته میزبان راه یاب ملل خواهد بود. اراک نیز روز یکشنبه موفق شد تیم خاتم اردکان را شکست دهد و تلاش است جایگاه خود در جدول رده بندی را بهبود بخشد.

برنامه دیدارهای معوقه هفته هفتم بدین شرح است:

 کاله مازندران - سیرجان

 سپاهان - شهرداری ارومیه

 شهروند اراک - راه یاب ملل مریوان

 محمدی راد: شهرداری ارومیه مهره های ارزشمندی دارد

رحمان محمدی راد سرمربی والیبال سپاهان درباره آغاز دوباره لیگ می گوید:تیم سپاهان جزو تیم هایی بود که چهار بازیکن دعوتی به اردوی ملی داشت که به تیم بازگشتند. پس از تعطیلات دو هفته به بازیکنان استراحت دادیم سپس تمرینات را از سر گرفتیم و توانستیم تیم را آماده کنیم.

محمدی راد درباره بازی امروز مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت:شهرداری ارومیه در ابتدای مسابقات روی کاغذ شانس نخست قهرمانی بود اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، شرایط فرق کرد. ارومیه مهره های ارزشمندی در اختیار دارد و بیشتر ملی پوشان در این تیم هستند. روز چهارشنبه بازی خوبی برگزار خواهد شد.