آرشیو چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۸
شهرستان ها
۷

آغاز ساخت مسکن برای اهالی محروم روستای پیرخوشاب

با پیگیری های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ساخت مسکن برای اهالی محروم روستای پیرخوشاب از توابع بخش جازموریان رودبار جنوب آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در سفر به شهرستان رودبار جنوب از آغاز ساخت مسکن برای اهالی منطقه محروم پیرخوشاب خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده، پس از واگذاری زمین توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان به منظور ساخت مسکن برای اهالی این منطقه محروم کلنگ احداث مسکن برای اهالی این منطقه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد.

یحیی صادقی با بیان اینکه در مرحله نخست ساخت مسکن برای جمعی از اهالی این منطقه که مددجوی کمیته امداد هستند، انجام می شود اظهار داشت: در مراحل بعدی برای تمامی این اهالی مسکن احداث خواهد شد.

وی بیان کرد: این واحدهای مسکونی با اعتبار هرکدام 50 میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و با متراژ هرکدام 50 مترمربع ساخته و تحویل اهالی این منطقه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان در ادامه از اجرای طرح راهبری شغلی برای اهالی این منطقه به منظور اشتغال و توانمندسازی آنها توسط این نهاد نیز خبر داد و گفت: در قالب این طرح پس از ساخت جایگاه برای نگهداری دام 354 راس دام نیز خریداری و تحویل اهالی این منطقه شده است و هزینه های زندگی اهالی این منطقه از محل اجرای این طرح و فروش محصولات دامی می گذرد.