آرشیو چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۴۸۱۰
ورزش
۱۸

جهان ورزش

پیامی برای هوادار گریان ناپولی

تسنیم : یک هوادار کم سن و سال تیم فوتبال ناپولی ایتالیا درشب باخت خانگی 2 برصفر این تیم مقابل فیورنتینا به شدت گریه کرد. تصویر این کودک درفضای مجازی این کشور بازتاب زیادی داشت تا هافبک ناپولی پیامی برای او ارسال کند. لورنزو اینسینیه نوشت: «سلام ماریو، متاسفم که از نتیجه بازی گریه ات گرفت. به تو قول می دهیم که از این لحظه به بعد ما فصلی فوق العاده خواهیم داشت و تو دوباره درکنار ما لبخند می زنی. ما منتظر دیدن تو در استادیوم هستیم.»

یک جام را حذف کنید!

ایسنا : سرمربی منچسترسیتی در پی فشردگی شدید بازی های فوتبال درانگلیس به اتحادیه فوتبال این کشور پیشنهاد جالبی داد. پپ گواردیولا گفت: «چرا باید یک تیم شنبه بازی کند و بازی بعدی آن سه شنبه باشد؟ فشردگی بازی درلیگ برتر به سود بازیکنان نیست. اتحادیه فوتبال انگلیس باید فکری به حال این موضوع کند؛ چراکه مصدومیت بازیکنان رو به افزایش است. بهتر است مسوولان لیگ یک جام را حذف کنند تا فشردگی کمتر شود.»

مصدومیت طولانی راشفورد

فارس : منچستریونایتد بهترین گلزن این فصل خود را 3 ماه در اختیار نخواهد داشت. پزشکان باشگاه منچستر یونایتد اعلام کردند مصدومیت راشفورد جدی است. ابتدا سولسشایر عنوان کرد این بازیکن 6 هفته نخواهد توانست تیمش را همراهی کند، اما اکنون مشخص شده است مصدومیت او جدی تر است و این بازیکن تا 3 ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

زیدان الگوی بزرگ امباپه

ایسنا : ستاره جوان پاری سن ژرمن بار دیگر به ستایش از زیدان پرداخت و او را الگوی بزرگ خود دانست. کیلیان امباپه گفت: «در فرانسه الگوی بزرگ بسیاری از کودکان که دوست دارند فوتبالیست شوند زیدان است. الگوی بزرگ من هم زیدان بود. من الگوهای بزرگی داشته ام اما دوست دارم که خودم هم در فوتبال تاثیرگذار باشم و در آن تاریخ سازی کنم.» امباپه در 19 سالگی توانست در جام جهانی بدرخشد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

دفاع اینیستا از ژاوی

ورزش سه : هافبک اسپانیایی اعلام کرد برای همبازی سابق او سخت بود که پیشنهاد بارسلونا را رد کند. آندرس اینیستا در مورد رد پیشنهاد سرمربیگری بارسلونا توسط ژاوی گفت: «برای ژاوی نه گفتن به بارسا سخت بود. همچنین بله گفتن نیزآسان نبود. ژاوی روزی دراین باشگاه خواهد بود. حضور من و او روی نیمکت بارسا یک فرضیه است. خیلی خوب می شود اما هر کسی راه خود را می رود.»