آرشیو چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۸۳
ورزش
۱۷

فوتبال اروپا

راشفورد 3 ماه خانه نشین شد

در جریان بازی منچستر یونایتد با ولورهمپتون در جام حذفی انگلیس بود که مارکوس راشفورد به دلیل مصدومیت، زمین بازی را در دقیقه 64 ترک کرد. طی یک هفته اخیر شایعات زیادی در مورد میزان مصدومیت او مطرح شد. حتی سولسشر بعد از بازی با لیورپول در این زمینه صحبت کرد و گفت: مصدومیت راشفورد آسان نیست و انتظار دارم تا شش هفته او را در اختیار نداشته باشیم. در همین حال روز گذشته اسکای اسپورت گزارش داد مصدومیت مارکوس راشفورد جدی تر از این حرف هاست و این بازیکن تا سه ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

شرط پوچتینو برای منچستر

بعد از  شکست 2 بر صفر منچستر در زمین لیورپول، بحث جانشین سولسشر بار دیگر داغ شد. مهم ترین خبر در این زمینه این است که مدیران منچستر بیش از همه روی مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام اتفاق نظر دارند. به گزارش اسپورت، این مربی آرژانتینی مذاکرات خود با نمایندگان باشگاه منچستر را برای قبول سرمربیگری این تیم از فصل آینده آغاز کرده است. البته در این میان گفته می شود پوچتینو برای شیاطین سرخ یک شرط گذاشته و به آنها گفته است در صورتی روی نیمکت شیاطین سرخ می نشیند که کنترل کاملی بر امور نقل و انتقالات باشگاه داشته باشد.

مرتنس در ناپولی می ماند

طی چند وقت اخیر شایعه شده بود دنیس مرتنس ممکن است از تیم فوتبال ناپولی جدا شود. اما گزارشی که کالچو مرکاتو به تازگی منتشر کرده، نشان می دهد این بازیکن بلژیکی قصد جدایی از جمع ناپلی ها را ندارد. براساس این گزارش، مرتنس به مدیران باشگاه ناپولی سیگنال داده که برای تمدید قراردادش با این باشگاه مشکلی ندارد. برهمین اساس، مذاکره میان طرفین شروع شده است. قرارداد کنونی این بازیکن 32 ساله با ناپولی تا پایان فصل جاری اعتبار دارد.