آرشیو چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۸۳
حوادث
۱۹

جزئیات دستبرد مسلحانه به طلافروشی

سه مرد مسلح به کلاشینکف با حمله به مغازه طلافروشی در شهرک طالقانی بندر ماهشهر دست به سرقت زدند و بعد از زخمی کردن دو نفر متواری شدند.

به گزارش جام جم، پیش از ظهر سه شنبه اول بهمن امسال فردی با پلیس تماس گرفت و از دستبرد مسلحانه به طلافروشی در شهرک طالقانی بندر ماهشهر خبر داد. زمانی که ماموران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند مشاهده کردند که دو نفر که از داخل مغازه مشغول به کار بودند، هدف شلیک گلوله قرارگرفته و زخمی شده اند. در این مرحله آنها را به بیمارستان منتقل کردند. همچنین ماموران به تحقیق از اهالی پرداختند که معلوم شد، سارقان مسلح سه نفر بودند که وارد طلافروشی شده و بعد از آن که دو نفر حاضر در مغازه طلافروشی را با شلیک گلوله هدف قرار داده و زخمی کرده اند، طلاهای زیادی را دزدیده و با انداختن در گونی سفید رنگ که در دست یکی از سارقان بوده از مغازه بیرون آمده اند.

سارقان مسلح سر و صورت خود را با پارچه هایی پوشانده و زمانی که متوجه شدند که مردم پی به سرقت آنها برده و قصد دارند سد راهشان شوند، شروع به تیراندازی هوایی کردند. بعد از آن سوار خودروی پژو 206 سفیدی شده و به سرعت از محل دور شدند. همزمان با جمع بندی این اطلاعات ، ماموران به بازبینی دوربین های مداربسته طلافروشی و مغازه های اطراف پرداختند که معلوم شد صحنه سرقت مسلحانه در آن و فرار سارقان به طور کامل صحنه به صحنه ثبت شده است. پرونده ای در این باره در پلیس آگاهی تشکیل شد و تحقیقات برای دستگیری سه سارق مسلح فراری ادامه دارد.