آرشیو پنج‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۹
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

آمریکا کشوری است که موجودیت خود را بر اساس جنگ ا فروزی، سلطه گری و زورگویی  تعریف کرده است تنها راه نجات، قوی شدن ایران است و بس. افراد معلوم الحال و مریض القلب آدرس غلط ندهند.

9401—0918

در یوم الله نواختن سیلی به گوش شیطان بزرگ و انفعال آن کشور، عظمت انقلاب اسلامی، رهبری و ملت به وادادگان نشان داده شد و همه به چشم خود دیدند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

6775—0912

بدخواهان و استکبار چقدر تلاش کردند تا شعار«نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران» را در کشور و بین جوانان ترویج دهند اما جمعیت میلیونی در تشییع سردار دل ها و راهپیمایی های گسترده در تمام شهرهای کشور، تمام تلاش چندین ساله دشمن را به یکباره بر باد دادند و رشته هایشان را پنبه کردند. این راهپیمایی های باشکوه عمق مردمی جمهوری اسلامی را آشکار ساخت و نشان داد که مردم به خاطر مشکلات اقتصادی دست از نظام برنمی دارند و امروزه شعار جوانان ما و قاسم سلیمانی های آینده این است که تنها مدافعان مظلومان عالم مثل غزه و لبنان هستند که فدایی ایران می شوند.

8688—0938

جریان های فاسد غرب گرا و نفوذی در دولت همیشه برای اینکه اذهان جامعه را از غارتگری ها و فسادهای خود منحرف و به جای دیگری مشغول کنند دست به دوقطبی سازی های کاذب می زنند. همه باید هوشیار باشند و فریب نخورند.

4897—0914

در این ایام که سپاه پاسداران با حمله موشکی به پایگاه عین الاسد موفق به زدن سیلی فراموش نشدنی به صورت آمریکایی ها شد، جا داشت از سازنده این موشک ها یعنی شهید تهرانی مقدم یادی بکنیم و برای شادی روحش فاتحه ای بخوانیم. همه ما مدیون شهدا به ویژه این شهید و شهید سلیمانی هستیم.

5796—0912

آقای رئیس جمهور چرا در لفافه صحبت می کند؟ صاف و پوست کنده بگوید غیر از رابطه با کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بلد نیست اقتصاد کشور را درست کند چرا اسم دنیا را روی این چند کشور گذاشته است؟ با چه زبانی به ایشان بگوییم دنیا فقط شامل این چند کشور استعمارگر نمی شود؟ علاوه بر این مگر ارتباط با این ها چه مشکلی را حل کرد؟

4199—0911

مسبب همه این مشکلات اقتصادی دولتمردان ناکارآمد هستند. اگر دولت توانمند باشد خیلی از این مشکلات به وجود نمی آید. باید قوی شویم و لازمه اش آن است که دولت قوی و کارآمد روی کار بیاید.

8313—0919

آقای رئیس جمهور گفته اند بلد نیست بدون ارتباط با خارج اقتصاد کشور را درست کند. بله اگر تعامل با خارج را بلد بودند برجام دارای محتوای خسارت محض را امضا نمی کردند که آمریکایی ها به ریش ملت بخندند.

0594—0912

خدا رحم کند. بار دیگر تروئیکای اروپا با لبخند و دستکش مخملی آمد. ای کاسبان برجام! کری و موگرینی هم لبخندزنان خنجر از پشت به کشور وارد کردند. فراموش نکنید و فریب مخورید که لبخندهای آنان سم مهلک است.

نیکنام

وقتی سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه ایثارگرانه مسئولیت سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی را پذیرفته کنایه زدن بعضی از مسئولان که ادعای وحدت دارند چه چیزی را  ثابت می کند.

7215—0915

وقتی که برخی از نمایندگان مجلس برای تصویب برجام به هر وسیله ای و اقدامی دست می زدند اطمینان می دادند که مشکلات با اجرای برجام رفع خواهد شد، اما حالا که مشخص شد برجام را بدون کارشناسی دقیق و حرفه ای به تصویب رسانده اند حتی حاضر نیستند از مردم عذرخواهی کنند!

1361—021

این روزها شورای محترم نگهبان از سوی جریان غرب گرا و نفوذکرده دستگاه اجرایی تحت فشار قرار گرفته است. ما مردم امیدواریم  این نهاد در مقابل زیاده خواهی این جماعت پرمدعا بایستد و ذره ای از اصول و قانون عقب نشینی نکند.

0049—0911

تا وقت باقی است مردم باید در خصوص نامزدهای نمایندگی مجلس تحقیق بکنند. اگر مجلس آینده مجلس انقلابی باشد و نمایندگان به جای زد و بند مالی به فکر گره گشایی از مشکلات کشور باشند وضعیت اقتصادی کشور بهبود پیدا خواهد کرد.

7345—0912

نشنیدن بلکه منکوب کردن پیشنهادات دلسوزان برای حل مشکلات تمام مسیری بود که دولت در این 6 سال پیمود و مجلس فعلی هم با دولت همراهی کرد، در صورتی که خواسته و نیاز مردم خلاف چیزی بود که دولت و مجلس می پسندیدند!

0876—031

این مجلس برای برجام، FATF ، پالرمو یا حتی سند 2030 و... ساعت ها جلسه علنی و غیرعلنی برگزار کرده است اما آیا یک بار هم در جهت مطالبات عموم مردم، بازنشستگان، فرهنگیان و... جلسه ای داشته است؟ اگر داشته چرا بی نتیجه بوده است.

9891—0918

در دوره قبل افراد ناصالح وارد مجلس شدند و ملت دچار خسارت شد! از شورای محترم نگهبان درخواست می کنم هیچ تردید و مماشاتی در رد صلاحیت افراد ناکارآمد و ناصالح و هیچ واهمه ای از جو سازی و خراب کاری کسی نداشته باشد.

زاهد- رشت

فرشی که برای بازدید یکی از مسئولان از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان زیر پای وی پهن شده بود بنده را بسیار متاثر کرد. بدین خاطر که مردم رنج دیده بلوچستان خانه هایشان در گل و لای ناشی از سیلاب مدفون شده بود و تمام اسباب و اثاثیه شان از بین رفته بود.

2187—021

چرا دولت ارزی را که برای واردات گوشت قرمز یا دام زنده به عده ای دلال پرداخت می کنند صرف خرید دام از دامداران به مبلغ بالاتر از نرخ بازار نمی کند؟ از این طریق نه ارز و نه دام زنده از کشور خارج نمی شود و دامداران نیز به پرورش دام امیدوارتر می شوند. دولت هم می تواند گوشت قرمز را با نرخ مصوب به مردم عرضه کند بدون این که ارزی را خرج کرده باشد.

4610—0902

این نمی شود که در برنامه هایی در رسانه ملی، مردم می توانستند به صورت زنده صحبت های مسئولان را بشنوند حالا با فشار دولت باید برنامه ضبط شده آن را تماشا کنند. آیا این رفتار سطح اعتماد عمومی به دولت را بیش از این کاهش نمی دهد؟!

شاهمرادی و 0461—0938

دولتی که مدعی است صدای مخالف را باید شنید و به خدا پناه می برم از بستن دهان منتقدین، چرا از پخش زنده برنامه های زنده عصرانه، ثریا و جهان آرا جلوگیری کرد؟

عسکری و 9871—0912 و 3669—0910

امیدواریم موضوع انحراف سلبریتی ها که دستپخت صدا و سیما است درس عبرتی برای این سازمان بشود و با توقف رویه شخصیت سازی کاذب برای این جماعت دنباله رو غرب و بیگانه با مصالح و منافع ملی، نیروهای انقلابی و متعهد را به کارگیری نماید.

0028—0914

رئیس سازمان محیط زیست گفته، آلودگی هوا به خاطر فشار تحریم است! این جمله را باید به عنوان جمله طنز سال 98 انتخاب کرد؟!

سوری

بعضی فوتبالیست ها و هنرپیشه ها بدون اینکه از مسائل سیاسی اطلاعی داشته باشند آلت دست احزاب قدرت طلب واقع شده به اظهار نظر می پردازند و مسئله درست می کنند. باید جلوی این ولنگاری گرفته شود و چنین افرادی را از این ندانم کاری نجات داد.

0275—0918

دولت باید به تمام دستگاه های زیرمجموعه بخشنامه صادر کند که در صورت وقوع حادثه در هر نقطه از کشور امدادرسانی اولیه در همان شروع حادثه انجام بگیرد و هیچ مسئولی منتظر رسیدن دستور از بالا نباشد.

0685—0916

6 ماه قبل برای اتومبیل تیبا اقدام به ثبت نام  فروش فوری کردم بعد از این مدت اعلام کرده اند خودرو نداریم. خیلی راحت مردم را به سخره گرفته اند و از مدعی العموم هم خبری نیست.

9305—0936

پاسخ روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

«در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 98/10/15 با عنوان «روزنامه ایران در شماره امروز شنبه 98/10/14 با بی احترامی تمام...» به اطلاع می رساند، تذکر این شهروند محترم طی نامه ای به روزنامه ایران ارسال شده است.»